Mi a közös Luther nyomozóban, Strike-ban, és társában, Robinban, a Young Royals szereplőiben, Downton Abbey lakóiban és a Heartstopper hőseiben? Bizony az, hogy az utóbbi hónapokban mindegyikükről jelent meg írásom a Sorozatjunkie-n. Szeretek nekik írni, mert nagyon jó közösség. Vegyük is most sorra azt a két filmet és három sorozatot, amelyekről a legutóbb írtam a Junkie-ra. Elszánt nyomozók, szerelmes kamaszok és Downton Abbey új korszaka. Ki ne hagyjátok!:)

 vendegjunkie2.jpg

Luther: The Fallen Sun

"2019-ben, a Luther 5. évadja kapcsán azt írtam, hogy az a szezon nagyon akart, de már nem tudott annyit adni, mint az előzőek. Ezért is vártam a Luther: A lemenő nap című filmet, hogy az visszahozza Luther sötét, de ellenállhatatlan világát, és ismét magával ragadjon." A teljes írást ITT találjátok, kiderül belőle, sikerült-e Luthernek, hogy újra magával ragadjon.

 

Strike: az 5. évad (Troubled Blood/Zavaros vér)

"Amit nagyon élveztem ebben a négy részben az az, hogy most éreztem igazán, hogy a sorozat megérett, külön egyedi hangulata és stílusa lett. Már látszik, hogy ezeket a könyvadaptációkat ugyanaz az alkotócsapat csinálja, és az egész sorozatnak van egy iránya." A tejes írást ITT olvashatjátok. A sorozatról és az alapjául szolgáló regényről kihagyhatatlan blogbejegyezést is írtam, azt ITT éritek el.

 

strike52.jpg

 

Young Royals: a 2. évad

"Mit kapunk, ha összeadjuk a Heartstoppert és The Crown-t, és megfűszerezzük némi skandináv melankóliával? Szerintem a Szerelem vagy kötelesség című svéd Netflix-sorozatot, amelynek első évadjáról már volt írás a Junkie-n. De már a második szezont is láthattuk, és az is megérdemli, hogy beszéljünk róla." A teljes írást ITT találjátok. A sorozatról egyébként kihagyhatatlan és lelkes blogbejegyzést is írtam már, ITT.

 

 

Downton Abbey: A New Era/Egy új korszak

"Már 1928-ban járunk, a filmben két fő szál bontakozik ki. Először is kiderül, hogy Violet úgy ötven évvel ezelőtt kapott egy villát Dél-Franciaországban. Egy francia gróf akkoriban nagyon szerelmes volt belé, és szerelme jeléül a nevére íratta a villát. Violet pedig nem olyan ember, aki csakúgy visszautasítana egy dél-franciaországi villát. Most pedig, a film kezdetekor, úgy határozott, hogy az ingatlant a kis Sybillre hagyja. Tom, Robert, Edith, Cora és a kíséretük föl is kerekedik, hogy a villában találkozzanak a titokzatos francia gróf örököseivel és megbeszéljék a helyzetet." A teljes írást ITT találjátok. A Downton Abbeyről egyébként még a blog indulásakor írtam kihagyhatatlan bejegyzést, ITT.

 

dane6.jpg

 

Heartstopper: az 1. évad

"Az első évad főleg Nickre koncentrál, arra, hogyan birkózik meg azzal a felismeréssel, hogy biszexuális, és beleszeretett egy fiúba. Számomra ehhez kapcsolódik a sorozat egyik érzelmi csúcspontja is: az a jelenet, amelyben Nick elmondja az édesanyjának, hogyan érez Charlie iránt. Ebben a jelenetben Olivia Colman, aki az édesanyát játssza, minden színészi fogástól mentesen őszintén meghatódik. Aki szemfüles, az Stephen Fry-t is fölfedezheti a sorozatban. Sajnos csak a hangját halljuk, de így is kiváló: ő az iskola igazgatója." A teljes írást ITT éritek el.

A Heartstopperről már sokszor írtam itt a blogon, kihagyhatatlan blogbejegyzést ITT

Hírt adtam a második évadról és a készülő új képregényről ITT.

Megmutattam a második évad első jelenetét ITT.

Hamarosan elhozom a második évad előzetesét is, de ahhoz jár még egy kis meglepetés is, amit előbb meg kell írnom. :) Addig is nézzetek jó sorozatokat, filmeket, olvassatok jó könyveket és vigyázzatok magatokra a kánikulában! Hamarosan jövök!:)

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

 

heartstopper-s2.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr4418080306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2023.07.19. 15:42:38

Annyira szeretem azt a videót, amit betettél a Young Royalshoz, annyira jól mutatja a két kapcsolat különbségét, a testbeszéd, a pillantások... és persze Olle, Oski és Felle fellélegezhetnek.:D

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2023.07.19. 15:50:01

@ChristineJane: :D És a halakkal együtt a néző is fellélegezhet, én annál a jelenetnél nagyon izgultam...
süti beállítások módosítása