Március 18-án felkerült a Netflixre a Young Royals befejező epizódja, mellé pedig egy megható dokumentumfilm, amely a sorozat készítését, hatalmas sikerének hátterét mutatja be. Megtörtént tehát Wille utolsó bátor kamerába nézése.

 

ryvege.jpg

 

Az utolsó rész egyébként egészen az utolsó öt percig meglepett, szívszorító, de reális végkifejletet ígért. Az utolsó öt percben fordult romantikus irányba, és azt adta meg a nézőknek, amire a szívük vágyott, és nem azt, amire a szereplőknek és a nézőknek is szüksége lett volna. Miután megnéztem az epizódot még napokig gondolkodtam rajta, mennyivel eredetibb és bátrabb befejezés lett volna, ha Wille nem fut az autó után. De aztán rá kellett jönnöm, hogy tulajdonképpen én is ezt akartam. Ez így volt szép. És a Young Royals egésze még így is eredeti és bátor sorozat, telve érzelmekkel, őszintességgel, de ezt kiegyenlítve svéd hűvösséggel is. Egyszer még biztos végignézem az egész sorozatot elejétől a végéig, megízlelve minden részletet, amin először átrohantam. 

 

 

Azt pedig nagyon remélem, hogy a főszereplőket hamarosan újabb filmekben láthatom viszont. Omar Rudberg (Simon) vagy Malte Gårdinger (August) újabb szerepeiről egyelőre sajnos nincs hír, Edvin Rydinget (Wille) viszont hamarosan újra láthatjuk a Netflixen. A Part of You című filmje, 2024. május 31-én érkezik. és már meg is nézhetünk belőle egy jelenetet:

 

 

Véget ért tehát a Young Royals, de így sem maradunk szerelmes kamaszok nélkül. De erről a "tovább" mögött mesélek bővebben. Kattintsatok. :)

Bizony, a Netflix, ahogy már mondtam, nem tétlenkedik. Bejelentette, hogy októberben jön a Heartstopper várva várt harmadik évada. A bejelentés mellé egy rövid videót is kaptunk, amelyben a szereplők a forgatásról és a harmadik évad eseményeiről beszélnek, íme:

 

 

Ahogy korábban írtam már, a Heartstopper harmadik évada a képregény negyedik és ötödik kötetét valamit a This Winter című kisregényt dolgozza fel. Tegnap érkezett a hír, hogy Olivia Colman sajnos nem fog visszatérni az évadra Nick édesanyjának szerepében, mert egyéb munkái mellett nincs ideje rá. Nagyon fog hiányozni, de Alice Oseman azt írta egy közleményben, nagyon reméli, ha lesz negyedik évad, arra Olivia Colman visszatér. Úgyhogy nincs minden veszve, abban pedig biztos vagyok, hogy a harmadik évad így sem okoz majd csalódást. Csak kibírjuk októberig. :)

 

hs3.jpg

 kép forrása: Fülig beléd zúgtam - Heartstopper

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr4818363697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2024.03.29. 19:19:07

Én napokig mérges voltam a Young Royalsra, hogy így ért véget.:D Igen, tudom, ezt akartam a szívem mélyén, valahogy mégis jobb lett volna, ha most elválnak, és pár év múlva kapunk egy filmet, hogy mi van velük, egymásra találnak-e... tudom, túl sokat akarok.:) És tényleg szép volt így is.

Az A Part of Youból még nem sok minden derül ki, de ígéretesnek tűnik.

A Heartstopperből fájón fog hiányozni Nick anyukája, de nagyon várom. <3

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.03.29. 19:26:01

@ChristineJane: én azért így is örülnék pár év múlva egy Young Royals filmnek. Kíváncsi lennék, Wille miben találta meg a hivatását, és hogy Simon telt házas koncerteket ad-e.:)

vincentmarvinjules 2024.03.30. 21:10:28

Megnézetem. A befejezés nagyon amerikai szappanopera lett :)
Ezt még kibírtam, isteniek a színészek, de a Heartstopper már nem megy. Meleg kamaszokból is megárt a sok :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.04.04. 09:47:16

@vincentmarvinjules: teljesen megértelek, de az is biztos, hogy az ilyen történetek fontosak. Most olvasom a Vörös, fehér és királykék c. regényt, amelyből készült egy nagyon jó romantikus film is. Arról szól, hogy az amerikai elnök fia beleszeret egy angol hercegbe, és ez mindenféle galibát okoz. Biztos, hogy lesz róla írás. Ahogy A könyvkötőről, a Heartstopper további évadairól/köteteiről, és remélem, az It's a sinről is.

Az It's a sinről azért is kellene írnom, mert megmutatja, miért fontosak ma ezek a romatikus történetek, és igenis jó, hogy eljutottunk ide. De közben figyelni fogok, hogy legyen más is a blogon.:) Rengeteg ötletem van, csak lassú vagyok a megvalósításban.:D

ChristineJane 2024.04.04. 10:00:29

@PuffCinq: Red, White and Royal Blue, A könyvkötő, Heartstopper, It's a sin, és még más is? Wow.:)

Mindent kivárok türelemmel.:D
süti beállítások módosítása