A John Luther nyomozóról szóló film 2023. március 10-én érkezik a Netflixre, a csodálatos Idris Elba főszereplésével. Most végre itt van hozzá az előzetes is, amelyben nem fukarkodtak az izgalmakkal.

 

luther_fallen_sun.jpg

 

A Luther legutóbbi, 5. évadáról én írhattam a sorozatjunkie-ra. Hogy milyennek találtam Luther nyomozó legutóbbi kalandjait azt ITT olvashatjátok el. Az biztos, hogy már nagyon várom a filmet, és gondolom, nem vagyok egyedül! Előzetes a "tovább" mögött!

 

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr1118045346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2023.02.09. 17:15:32

Minden alkalommal azt írod, hogy Idris Elba csodálatos.:D Nem mintha kifogásom lenne ez ellen, tényleg az. <3 A filmet pedig várom!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2023.02.09. 17:23:23

@ChristineJane: :D igen, én is észrevettem a szóismétlést, de mit tegyek, Idris Elba csodálatos. <3

gertrudstein 2023.02.10. 07:59:03

Kicsit félelmetesnek ígérkezik...nem tudom, megnézem-e :)
de azért köszi az infót!!!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2023.02.12. 14:18:41

@gertrudstein: ha félelmetes is, csak legyen jó! Én várom, és remélem, hogy érdemes lesz félni!:)

ChristineJane 2023.02.12. 14:22:23

@gertrudstein: én az 5. évad elejétől annyira féltem, hogy sokáig nem akartam buszra ülni...és aztán csalódás lett az az évad. Úgy vagyok, mint Puff, remélem, hogy a film nem okoz csalódást.
süti beállítások módosítása