III. Károly király trónra lépése óta A korona című sorozat iránt nagyobb az érdeklődés, mint valaha. És már a folytatásra sem kell sokat várnunk, az 5. évad 2022. november 9-én érkezik a Netflixre. Érkezik a 90-es évek, érkeznek a botrányok. Alább egy kép, a "tovább" mögött pedig az előzetes.

 

the_crown5.jpg

 

A sorozat 5. évadában ismét új szereplőkkel találkozhatunk. II. Erzsébet szerepében Imelda Staunton látható, Károly walesi herceget Dominic West személyesíti meg, Dianát ezúttal Elizabeth Debicki alakítja. Az előzetes alapján a sorozat most sem fog csalódást okozni. Nagy erő kell majd hozzá, hogy ne nézzük meg egy nap alatt az egészet...

 

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr6517958722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2022.10.20. 19:39:59

Juj, de várom már! Ez egy fantasztikus évad lesz, az előzetesből is látszik! Dominic Westnek külön örülök, szerintem nagyon jó lesz!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2022.10.20. 19:41:42

@ChristineJane: Dominic West elsőre furcsa választásnak tűnhet Károly szerepére, de szerintem is jó lesz!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2022.10.21. 11:15:12

@gertrudstein: rövid és velős, de teljesen egyetértek, én is nagyon várom!:))

IamSherLocked 2022.10.25. 18:38:17

Umbridge??? Egészen másféle Erzsébet királynőt enged sejtetni, mint akit a valóságban megismertem... :D
És hát Dominic West külsőre legalábbis nem biztos, hogy a legjobban hasonlító ember Károly hercegre. Ennyi erőteljes utalás nekem túl sok lenne az angol királyi családot nézni. :)

ChristineJane 2022.10.25. 19:32:46

@IamSherLocked: :DD az gáz, hogy nekem eszembe se jutott Umbridge? Imelda Staunton annyira eltalálta Erzsébetnek már a hangját is, hogy másra nem tudtam figyelni...:)

IamSherLocked 2022.10.25. 19:43:30

Én először a képet láttam, és ott elvesztem. Másrészt hang nélkül néztem. :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2022.10.25. 19:47:36

@IamSherLocked: na jó, én először a trailert néztem (hanggal), utána kerestem hozzá képet. Elismerem, így könnyebb!:D

ChristineJane 2022.10.27. 19:18:38

@IamSherLocked: az első évaddal kell kezdeni, szerintem ott kevés az ilyen kötődés:

www.youtube.com/watch?v=JWtnJjn6ng0&ab_channel=Netflix

És persze mindig tudni kell, hogy ez egy kiváló drámasorozat, hiteles történelmi alapokkal, de nem történelmi beszámoló. Ezt magamnak is mondom, nemcsak neked, mert néha hajlamos vagyok belefelejtkezni.:) De ha szem előtt tarjuk, hogy ez egy sorozat, akkor kiváló szórakozás, amit nem szabad kihagyni.:D Ahogy Puff mondaná.:D
süti beállítások módosítása