Nemrég zajlott a Tudum, a Netflix "globális rajongói eseménye", amelyen bemutatták mi várható a platformon a közeljövőben. Így kaptuk meg a Heartstopper 2. évadának első jelenetét, amelyben Charlie boldogan megy iskolába. Rögtön nézném a többit is. <3

 

heartstopper-s2.jpg

 

A felemelő jelenetet a "tovább" mögött nézhetitek meg. Érdemes figyelni, mert a jelenet végén elárulják az évad valamennyi epizódjának címét is. A 2. évad 2023. augusztus 3-án érkezik. Eközben már az is kiderült, mikor olvashatjuk az újabb képregényt. Én már számolom is a napokat. :)

 

 

A jelenet magyar felirattal, a végén az epizódok magyar címével, ITT található.

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr7418153318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2023.06.27. 19:17:04

Hogy én ezt hányszor megnéztem már, te jó ég.:D Elképesztően aranyosak, még mindig. Charlie mosolya. <3 Nagyon várom már!:)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2023.06.27. 19:21:07

@ChristineJane: én se tudom, hogy a Tudum óta hányszor néztem meg, a Heartstopperrel már csak így van ez. :) <3
süti beállítások módosítása