Nyári ínyencségként már júniusban érkezik a legjobb bányászós-romantikus dráma folytatása a BBC-re! Boldogabb már nem is lehetnék, pedig ez azt jelenti, hogy gyorsan be kell fejeznem a sorozat alapjául szolgáló regényfolyam hatodik kötetét.:) A Poldark 3. évada a regénysorozat ötödik és hatodik kötetét dolgozza fel (The Black Moon, The Four Swans). Ross Poldark és George Warleggan jobban vetélkednek egymással, mint valaha, mindeközben Ross felesége Demelza, és egykori szerelme, Elizabeth is sok nehézséggel néz szembe. És ha mindez nem lenne elég, a kontinensen véres harcok dúlnak a francia forradalom nyomán, ez pedig természetesen Ross Poldarkot sem hagyja hidegen...

Aki esetleg még nem merült el Poldark világában ITT és ITT még többet tudhat meg róla. A bejegyzés végére pedig íme, itt egy fotósorozat: Aidan Turner (Ross Poldark), Eleanor Tomlinson (Demelza Poldark) és Ruby Bentall (Verity Poldark), amikor éppen nem bányásznak és romantikáznak, hanem a fényképezőgép előtt örülnek nagyon. Várjuk mi is ilyen vidáman a júniust!:)

Most érkezett a hír: A BBC berendelte a Poldark 4. évadát, ezek szerint a The Angry Tide és a The Stranger from the Sea című regényekből is sorozat készül, nem hagyhatom abba az olvasást! :D Juhúúú!

 

 

(Képek: radiotimes.com)

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr8812402229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2017.04.05. 11:30:56

SZUPEEEER! Jaj, de elképesztően cukik! Rosson nagyon meglepődnék, ha nem láttam volna őt mai cuccokban már másban. :) Demelzának pedig szerintem pont nem áll jól ez a vörös a hajához. Ütik egymást a színek. Szerintem.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2017.04.06. 12:30:52

@IamSherLocked: :D Én Rossnál igazából azon lepődöm meg mindig, hogy milyen egy vidám ember. Mármint Aidan egy igazi vigyori ír pasi, közben azt, hogy Ross hányszor mosolyodott el az eddigi 18 részben, egy kezemen meg tudnám számolni. Mindig csak a bánya, meg a dráma. Pedig olyan szép a mosolya...jaj.:)

Eleanor ruháját meg nagyon irigylem, szerintem nekem nagyon jól állna.:D De valahogy neki tényleg nem az igazi így, szerintem a sminkje is túl erős... A vicces az, hogy ő eredetileg szőke, csak Demelza miatt lett vörös, aki pedig a regényekben hangsúlyozottan fekete hajú. A regényekben Caroline vörös, Elizabeth pedig szőke, szóval a sorozatban tulajdonképpen egyik nő hajszíne sem stimmel. Na, ezt is kiírtam magamból.:D

ChristineJane 2017.04.06. 12:37:30

Szuper fotók, köszi! És én is nagyon várom már a júniust!:)

IamSherLocked 2017.04.09. 16:47:09

Juhúúúúú! Lesz mit nézni jövőre is! :)))
Igen, ez tényleg nagyon furcsa, hogy mennyire nem mosolyog a Poldarkban. Hehe :) Igen, aranyos mosolya van. :) Szóval Eleanor szőke??
Úristen, tényleg, és mennyire természetesen áll neki!
www.google.hu/search?q=eleanor+tomlinson+blonde&rls=com.microsoft:hu-HU:IE-Address&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj5-NfYqJfTAhXENpoKHdOeBoMQ_AUICCgB&biw=1138&bih=572#imgrc=ZXpiIjUbAwUwRM:&spf=351

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2017.04.09. 18:42:29

@IamSherLocked: ugye, milyen jó?:D
Eleanor szerintem nagyon szép, bármilyen a haja.:) Most már muszáj lesz elolvasnom a Death Comes to Pemberleyt (csak ne olvasnék állandóan Poldarkot :D), aztán megnéznem a sorozatváltozatát. Eleanor abban is benne van, ő Georgiana Darcy.:)

ChristineJane 2017.04.09. 18:48:31

4. évad! Erre most nem is tudok értelmes, összetett mondatokban reagálni, csak olyanokban, hogy: yeah, ez az, éljen, éljen, éljen!:D

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2017.04.09. 18:53:53

@ChristineJane: nincs ezzel semmi baj, én tegnap szerintem még ugráltam is!;D
süti beállítások módosítása