Mármint a John Luther nyomozóról szóló, a csodálatos Idris Elba főszereplésével!

 

luther-film2.jpg

 

Előzetes sajnos még nincs hozzá, a "tovább" mögött viszont megnézhettek még egy képet, kattintsatok!:)

 

luther-film1.jpg Képek forrása: sorozatjunkie

 

A film a BBC-re és Netflixre is érkezik majd. A Luther legutóbbi, 5. évadáról én írhattam a sorozatjunkie-ra. Hogy milyennek találtam Luther nyomozó legutóbbi kalandjait azt ITT olvashatjátok el. Az biztos, hogy már nagyon várom a filmet, és gondolom, nem vagyok egyedül!

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr1118003138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2022.12.19. 19:09:57

A legutóbbi évad nagy csalódás volt. Amit Alice-szel csináltak, az méltatlan. De a filmet reménykedve várom.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2022.12.19. 19:19:29

@ChristineJane: én is ugyanígy érzek. Várjuk a filmet!
süti beállítások módosítása