Hirül adtam már Nektek, hogy  2024. március 11-én érkezik a Netflixre a nagy sikerű svéd sorozat, a Young Royals harmadik, és egyben befejező évada. Most kiderült, hogy a záróévad mellé március 18-án kapunk egy dokumentumfilmet is, Young Royals Forever címmel.

 

young_royals4.jpg

 

Alább meg is nézhetünk egy jelentet az érkező dokumentumfilmből, amelyben a szereplők arról beszélgetnek, hogy a sorozat ugyan befejeződik, de a karakterek tovább fognak élni a közönség képzeletében, és izgalmas lenne hozzájuk visszatérni a jövőben:

 

 

Hogy a jövő mit hoz, azt persze még nem tudjuk, most az a biztos, hogy a Young Royals márciusban befejeződik. A Young Royals Forever című film pedig végigvezet minket a folyamaton, hogy hogyan készült a sorozat: a szereplőválogatástól egészen az utolsó jelenet felvételéig. 

Izgalommal várom, mindig érdekes dolog belesni a kulisszák mögé. Én pedig addig is a "tovább" mögött végigvezetlek Titeket, hogy mit írtam eddig a Young Royalsról a blogon, és hozok egy kis meglepetést is. Kattintsatok! ;)

 1. A sorozatról tavaly januárban írtam először a blogon, ITT olvashatjátok, hogy szerintem miért kihagyhatatlan. :)

2. Tavaly nyáron a Young Royals egyik jelenetének hatására elolvastam Karin Boye Kallocain című regényét. ITT olvashatjátok, miért nagy hatású regény.

3. Tavaly áprilisban a sorozatjunkie oldalán is megírtam, miért zseniális a Young Royals.

4. Novemberben hírt adtam róla, hogy érkezik a sorozat harmadik évada.

5. Idén januárban kaptunk a harmadik évadból egy rövid jelenetet.

6. Februárban pedig megérkezett a harmadik évad hosszú előzetese.

Jön tehát a befejezés és a dokumentumfilm, van mire várni. :) Addig is itt a meglepetés: Omar Rudberg élőben énekli Seinabo Sey svéd énekesnő Remember című számát és a The Ark nevű svéd zenekar It Takes A Fool To Remain Sane című számát. 

Mindkét dal fontos szerepet játszik a Young Royals című sorozatban. Az alábbi videóban egyébként érdemes figyelni, hogy Edvin Ryding milyen lelkes. :) Nem véletlenül olyan jó sorozat a Young Royals.

 

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr1918337003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2024.02.28. 17:21:50

Ó, én igazán örülnék egy Young Royals-filmnek pár év múlva.:) Esetleg egy Young Royals-Heartstopper crossover?:D <3

Addig is váron a Young Royals befejezését!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.02.28. 17:26:18

@ChristineJane: :D nem mondom, én is örülnék, ha Nick & Charlie és Wille és Simon találkoznának, hátha... a jövőben. :) Addig is várjuk a Young Royals befejezését és a Heartstopper folytatását.
süti beállítások módosítása