Amióta tavaly nyáron elolvastam az önéletrajzi könyvét, igyekszem figyelemmel kísérni, hogyan alakul Tom Felton élete, karrierje, mert biztos vagyok benne, hogy nagy dolgok állnak még előtte.

 

tom_felton.jpg

 

A könyvéről szeptemberben így írtam: "Tom Felton tíz éven és nyolc filmen át játszotta Draco Malfoy szerepét. Rengeteg csodálatos, meglepő és izgalmas emléke van a Harry Potter-filmek forgatásáról. Magával ragadó stílusban meg is osztja velünk mindet, életrajzi könyve mégis sokkal több lesz, mint érdekes Harry Potter-emlékek tára. A Túl a varázslaton őszinte és megható könyv felnőtté válásról, depresszióról és céltalanságról…és arról ezekután mégis hogyan találhatjuk meg a varázslatot a mindennapokban. A könyv éppen ezért nemcsak Harry Potter-rajongóknak ajánlott. Bárki erőt meríthet belőle, akinek volt már (nagyon) rossz időszaka. Mert nincs egyedül. Tom Felton is sokat küzdött, mire megtalálta a helyét… túl a varázslaton."

A Túl a varázslaton 2022 októberében jelent meg először, ebben Tom Felton már ír arról, hogy 2022 májusában debütált színházban, Danny Robins 2:22 című misztikus kísértettörténetében, Sam szerepében. (A 2:22 azóta Magyarországon is sikerrel megy a Centrál Színház színpadán. Sam szerepében mi Lengyel Tamást láthatjuk.)

Tom Felton legutóbbi filmje a Some Other Woman című pszichothriller, amelyre egészen biztosan hatott a Gázláng. Az előzetes alapján egyáltalán nem lennék meglepve, ha a film végére kiderülne, hogy a Tom Felton által alakított Peter nem is olyan ártatlan, mint amilyennek tűnik... A filmet januárban már bemutatták Amerikában, remélem, valamikor mi is láthatjuk.

 

 

Most pedig jöjjön az, ami az ötletet adta ehhez a bejegyzéshez: Tom Felton a napokban kiadott két új dalt. A Fairies and Feathers és a Take me Away is egyszerre melankolikus és életigenlő, izgalmas zene. A "tovább" mögött meghallgathatjátok mindkét dalt. 

 

 

 

Tom Felton tehát a rossz időszakát egyértelműen maga mögött hagyta, de szerencsére a Harry Potter iránti szeretetét egy percre sem tagadta meg, így most már csak az a kérdés, hogy az új Harry Potter-sorozatban vajon föltűnik-e. Még nem érkeztek ilyen hírek, de én nagyon is el tudnám képzelni. Bármi lesz is, én biztosan megírom.:)

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr9918316509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2024.02.01. 18:08:41

Ó, Tom Felton. <3 Én titkon remélem, hogy Lucius Malfoyként láthatjuk majd a Harry Potter-sorozatban, de tudom, ez túl nagy kérés.:)
A dalok egész jók, kicsit Ed Sheeranre emlékeztetnek.:) Sok sikert még Tom Feltonnak, lássuk még sok mindenben!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.02.01. 18:16:02

@ChristineJane: nekem is az a vágyam, hogy Lucius Malfoyként láthassuk, de ha csak egy villanásnyi szerepbsn tűnik fel, már akkor is boldog leszek.:)

vincentmarvinjules 2024.02.02. 17:25:40

Hát, lehet, hogy jó színész, de az énekhangja elég gyenge.
Viszont szuper, hogy lejött az alkoholról. Meglátszik az arcán, de az a legkevesebb. Nem halt bele.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.02.02. 18:58:14

@Mesterséges Geci: Jézusom, köszi javítottam. Ha tudnád, hogy hányszor átolvastam, a bejegyzést is, meg a Harry Pottert is...pirulok.

ChristineJane 2024.02.03. 19:56:08

@Mesterséges Geci: basszus, és én se vettem észre, pedig latinul is olvastam a HP-t, és mindennap nézem ezt a blogot.:D Sasszem vagy.:)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.02.03. 20:01:08

@vincentmarvinjules: tudom, hogy nem eget rengetően jó a hangja, de biztosan az eleve meglévő érzelmi kötődés miatt nekem mégis tetszik. Tom Felton (és a hangja, mert Alan Rickman miatt már a kezdetektől angolul néztem a HP-t) ott volt nekem egész gyerekkoromban, és sokat jelent.:) Annak pedig én is nagyon örülök, hogy maga mögött hagyta az alkoholizmust, drukkolok neki. Az pedig nem kérdés, hogy jó színész.:)

Mesterséges Geci 2024.02.04. 11:58:59

@ChristineJane: bár úgy lenne... sajnos lassan megvakulok. (nem poén, tényleg :(( )

ChristineJane 2024.02.04. 13:03:28

@Mesterséges Geci: mélyen együtt érzek, őszintén, de látod, mégis te vettél észre valamit, amit más nem.

Mesterséges Geci 2024.02.04. 21:06:48

@ChristineJane: bocs, pár perccel korábban láttam valamelyik szennylapon, hogy "csak a legélesebb szeműek látják meg a ..." és valami optikai csalódásokra épített rajz, amin látni kellett valamit. Olvasni alig tudok, de ott még én is láttam a rossz szemeimmel amit kellett... :D
Na erre jött a te kommented :))

ChristineJane 2024.02.06. 13:58:13

@Mesterséges Geci: ha a facebookon lennénk, most küldenék egy ölelést.:)
süti beállítások módosítása