Biztosan észrevettétek már, hogy imádok interjúkat készíteni.:) Szeretem ennek a munkának minden elemét. Attól a perctől kezdve, hogy megvan a feladat, hogy kivel kell beszélgetnem, egészen addig a pillanatig, amikor elolvasom a megjelent interjút az újságban. De azt be kell vallanom, hogy a gépelés néha kicsit monoton, néha lassan, nehezen megy. Ilyenkor kell felállni nyújtózkodni. Vagy egy 20-30 percig egészen mást csinálni. Például sorozatot nézni.

 

maxton_hall_2.jpg

 

Így találtam rá az Amazon Prime idén májusban bemutatott sorozatára, amelynek címe Maxton Hall – A világ, ami elválaszt. A sorozat Mona Kasten német írónő regény trilógiája (Save Me, Save You, Save Us) alapján készül. Az Amazon annyira kedves volt, hogy a sorozat első részét mindenki számára elérhetővé tette a youtube-on, ITT. Rá is kattantam egy gépelés szüneteiben, és onnantól már nem volt megállás, meg kellett keresnem az egészet.

A Maxton Hall bár német alkotás, Angliában játszódik, hősei is angolok. A főszereplő Ruby Bell (Harriet Herbig-Matten), az okos, eltökélt és szorgalmas fiatal lány, aki bár ő maga szerény körülmények között él a családjával, tudásának köszönhetően felvételt nyert a nagy hírű Maxton Hallba, az elit iskolába, ahová egyébként csupa kivételezett helyzetben lévő, gazdag családból származó fiatal jár. Ruby minden vágya, hogy bekerüljön az Oxfordi Egyetemre, és ezért mindent meg is tesz.

Az egyik kivételezett helyzetű, gazdag családból származó fiatal nem más, mint James Beaufort (Damian Hardung), akinek a jövője már előre eldöntetett: egyetemre megy, majd átveszi a családja divatcégének irányítását, és tovább gyarapítja a vagyont. James látszólag mérhetetlenül arrogáns, rosszindulatú, és azt hiszi pénzzel bármit elintézhet. Egy napon azonban emberére akad: a testvére, Lydia kompromittáló helyzetbe kerül Ruby előtt, James pedig azonnal pénzt ajánl a lánynak a hallgatásáért. Ruby azonban nem fogadja el a pénzt, csak annyit kér, hogy James maradjon távol tőle.

 

 

Ugye, kitaláljátok, hogyan folytatódik a történet? A két fiatal természetesen nem marad távol egymástól. Konfliktusok és viták során át megismerik egymást, ádáz ellenségekből odaadó szerelmesekké válnak. James ráébred, hogy Ruby nem jelentéktelen szürke kisegér, hanem egy ragyogó, csodálatos személyiség. Ruby pedig felfedezi, hogy James az arrogáns felszín alatt érzékeny és sebzett lélek, aki az apja szorításában él.  A szerelem azonban nem elég, hiszen James és Ruby két külön világban élnek. Utat találhatnak-e egymáshoz? Ez már csak a második évadból derülhet ki, amelyet már forgatnak is.

A Maxton Hall tökéletesen kivitelezett guilty pleasure. Minden eleme klisé, de remekül használja ezeket a kliséket. Ahogy a sorozatjunkie kritikájában írják, a Maxton Hall semmi újat vagy eredetit nem csinál, de amit csinál, azt jól csinálja. Én már csak annyit tehetek hozzá, hogy nekünk pedig semmi más dolgunk nem marad, csak az, hogy élvezzük. Én minden percét élveztem. A két főszereplő nagyon jó, különösen Damian Hardung, ahogy megmutatja James törékenységét az arrogáns és agresszív felszín alatt. Mindeközben a mellékszereplőknek is jut tér, így Maxton Hall igazán megtelik élettel.

A Maxton Hall - A világ, ami elválaszt első évada (6 epizód) elérhető az Amazon Prime-on, szinkronnal is. A hírek szerint hamarosan a regényeket is lefordítják magyarra.

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr7018437095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vincentmarvinjules 2024.06.28. 17:13:08

Nahát! Mindenki másként ejtőzik. Te rákanttantál az azonos sémára épülő tini szerelmekre. Kikapcsolódásnak biztosan jó, különösen, hogy ízlések és pofonok :))
Az ajánló egyébként még az én érdeklődésemet is fölkeltette :)))

gertrudstein 2024.06.28. 17:20:40

Hát, ne vedd zokon, de az én érdeklődésemnek ez a sztori túl gagyi. :) Persze, jól megindokolod, hogy neked miért tetszik :) Jó szórakozást! Én maradok Patricia Highsmith-nél :) Remélem, róla is írsz még!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.06.28. 17:37:05

@vincentmarvinjules: örülök, hogy fölkeltettem az érdeklődésedet. :) Az "enemies to lovers" az én egyik kedvenc toposzom, ha jól van megcsinálva, nem tudok neki ellenállni, akkor sem, ha láttam ezerszer.:)

@gertrudstein: Patricia Highsmithről már írtam, és még fogok is. A Maxton Hall és az Idegenek a vonaton nem zárja ki egymást!:)

ChristineJane 2024.06.28. 17:48:31

Hű, én most kezdtem, és imádom, az "enemies to lovers" nekem is bármikor jöhet. :) <3 + Damian Hardungnak nagyon szép szeme van...:D

Puller István 2024.06.30. 00:16:53

A transzkriptek készítéséhez ajánlom figyelmébe a mesterséges intelligenciát - azokon a csüggesztő mázolmányokon túl vegyük már valami hasznát is...

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.06.30. 00:30:30

@Puller István: köszönöm az ötletet, de ahhoz, hogy egy interjú kialakuljon, nekem kell leírni, még akkor is, ha néha nyújtózkodom.:) És én még ezt a részét is szeretem, tényleg.:)

Puller István 2024.06.30. 00:40:56

@PuffCinq: Sok függ a szöveg mennyiségétől, meg hát én is csak a kásahegy odalapátolását szoktam vele végeztetni - végleges, megszerkesztett formába nyilván én öntöm. De csak egy tipp volt, további jó munkát!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.06.30. 17:37:07

@Puller István: nagyon is jó tipp volt, és teljesen el tudom képzelni, hogy az évek során még változik a munkamódszerem.:) Azt pedig nagyon köszönöm, hogy hozzászóltál, gyere máskor is.:) Itt van például a legutóbbi interjúm:

puffcinq.blog.hu/2024/06/30/daniel_andras_interju

:))

ChristineJane 2024.06.30. 17:43:08

@Puller István: de jó, új ember, érdekes gondolatokkal.:) Gyere máskor is!!

**mimi** 2024.09.09. 10:54:11

Nézem, felkeltette az érdeklődésemet , és nem is gagyi?

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2024.09.14. 16:48:25

@**mimi**: nem gagyi, sőt igazi jó guilty pleasure.:) Annak is el kell érnie egy szintet, hogy jó legyen.

A könyvsorozat első része egyébként még idén megjelenik magyarul:

konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/save-me-maxton-hall-1-4671

ChristineJane 2024.09.14. 16:51:58

@**mimi**: @PuffCinq: kíváncsi vagyok a könyvre, mert a sorozatot nagyon jól megcsinálták.
süti beállítások módosítása