Na jó, az első Mátrix idején voltam 13, amikor az első Harry Potter-filmet bemutatták, már 15 éves voltam, de akkor is: azok az élmények térnek most vissza, amelyek a gyerekkoromat meghatározták. Én már a Jóbarátok - Újra együtt adásán is meghatódtam, úgyhogy az első Harry Potter-film 20. évfordulóját ünneplő HBO-műsoron biztosan sírni fogok. Azt pedig nagyon remélem, hogy - az eddigi hírekkel ellentétben - az adásban föltűnik majd J.K. Rowling is, hiszen az ő világát ünnepeljük, az ő határtalan fantáziájának szüleménye mindaz, amit szeretünk. A Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts c. műsorhoz már egy kis kedvcsináló is érkezett, íme:

 

 

A Harry Potter varázsaltos világát ünneplő műsor premierje 2022. január elsején lesz, de jövőre nem ez lesz az egyetlen varázslatos produkció, amelyet várhatunk. A port.hu információi szerint 2022. április 14-én érkezik meg hazánkba a Legendás állatok és megfigyelésük filmsorozat harmadik része, Dumbledore titkai címmel. Az első kedvcsináló képsorokat megnézhetitek a tovább mögött.

 

 

 

A Dumbledore titkai cím arra enged következtetni, hogy Jude Law sokat szerepel majd a filmben, aminek én előre örülök. Teljes előzetest hétfőre, azaz 2021. december 13-ára ígérnek.

Harry Potter világa tehát jövőre tárul fel újra, de van valami, aminek már idén örülhetünk, ez pedig nem más, mint a Mátrix 4. része. A Feltámadások c. részhez nemrég kaptunk már egy ígéretes előzetest, de a második előzetes még több jót ígér:

 

 

Nálunk 2021. december 23-án mutatják be a filmet, és ha rajtam múlik, én mielőbb ott fogok ülni a moziban, mert még mindig tudom, hogy nincs kanál...

Ha tetszett a cikk és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

harry_neo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr7716777142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2021.12.11. 18:23:44

Én már ezen a bejegyzésen meghatódtam. <3 Nekem is a gyerekkorom elevenedik meg. De azt bevallom a Dumbledore titkait kevéssé várom, még ha a színészek jók is. Az előző két rész csalódás volt.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.12.11. 18:27:31

@ChristineJane: nekem is hasonlóak az érzéseim, de ismerem magam, és tudom, hogy a filmet így is meg fogom nézni.:)

Bandibacsi34 2021.12.13. 11:33:40

Ideje mar folytatni, mit csinaltak 3 evig? Jonny Depp csinalt egy kis hülyeséget es ezert nem jött ki a film??? Vagy meg mindig a mozinezok a fontosak, akik a covid miatt nem tudták volna megnezni?

gertrudstein 2021.12.14. 08:25:55

@Bandibacsi34:
Johnny Depp botránya miatt Mats Mikkelsennek adták a szerepet. Ez szomorú és jó hír is egyben :(

ChristineJane 2021.12.14. 17:50:13

@Bandibacsi34: Mads Mikkelsent elég gyorsan megtalálták Johnny Depp helyére, szerintem a nagyobb csúszás a covid miatt volt...

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.12.14. 17:53:31

@Bandibacsi34: @gertrudstein: az egyik szemem sír, a másik nevet. Nagyon bánt, ami Johnny Depp-pel történt, de nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz Mads Mikkelsen.
süti beállítások módosítása