Megírtam már nektek itt a blogon, hogy néha azt kívánom, bár ne készítették volna el a Mátrix 2. és 3. részét, az első úgy tökéletes ahogy van. Azt azonban nem tudom, és nem is akarom megtagadni, hogy kamaszkoromban Neót ábrázoló hatalmas poszterek díszítették a szobámat: nagyon izgatott lettem, amikor tegnap először végignéztem a Mátrix 4 előzetesét. Már ez a pár perc biztató, az látszik belőle, hogy eredeti és izgalmas filmet kapunk. Neo pszichológushoz jár, mert őrült álmok gyötrik, és kék kapszulákat szed, hogy jobban legyen. De úgyis tudjuk, hogy egyszer be kell vennie a pirosat...

 

 

A Mátrix 4. részét 2021. december 22-én mutatják be az amerikai mozik és az HBO Max csatorna. Nagyon remélem, hogy mi is láthatjuk még decemberben! Addig is a tovább mögött elolvashatjátok, miként írtam a Mátrixról, még a blog indulásakor.

"1999-ben, aki csak látta a Mátrixot, elámult. Engem decemberben ejtett foglyul, már rögtön az első percben. Keanu Reeves Neo szerepében arra döbben rá, hogy mindaz, amit érzékelünk és megélünk nem valóság; csupán „számítógéppel generált álomvilág.” Börtön az elme számára. S ha a prófécia igazat szólt Neo az egyetlen, aki képes fölszabadítani az emberek tudatát a gépek uralma alól... Én meg arra döbbentem rá azon a bizonyos decemberi estén, hogy a Mátrixot még nagyon-nagyon sokszor látni akarom. Részleteiben semmi eredeti nincs benne, de ahogy ezek a részletek összeállnak, az nagyon is eredeti." A teljes bejegyzést ITT találjátok.

 

Kapcsolódó bejegyzések:

Akkor beszéljünk a Mátrixról őszintén!

 

Ha tetszett a cikk és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :) 

 

matrix4neo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr5616685356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2021.09.10. 15:36:16

Wow, ez sokkal jobb, mint amire számítottam! És ha másért nem, már azért megnézném, hogy megtudjam, mi az a gumikacsa Neo fején!:D

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.09.10. 15:38:42

@SzerzoiJogvedettTartalom: szívesen!:) @ChristineJane: igen, az a gumikacsa engem is felettébb izgat.:D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.09.10. 17:18:11

Nem kérem a színes kapszulákat. Mind a 2 unalmas filmhez vezet.

eßemfaßom meg áll 2021.09.10. 17:39:57

Ha a mozikon kívül még bárhol lemegy dec22-én akkor dec 23-án nézheted jó minőségben

ChristineJane 2021.09.10. 17:56:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: azzal, hogy kinek mi tetszik, nem lehet vitatkozni, de szerintem az első egyáltalán nem unalmas.:)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.09.10. 17:59:18

@eßemfaßom meg áll: igen, de azért én maradok a mozinál, az az igazi!:)

vincentmarvinjules 2021.09.10. 19:32:16

Állati jó a zenéje is!!!

efi 2021.09.10. 20:45:22

@vincentmarvinjules:
A zene több, mint 50 éves.
Amúgy nekem rossz érzésem van a filmmel kapcsolatban. Hogy olyan lesz, mint a Star Wars VII és mindenhol visszaköszön az eredeti film.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.09.10. 22:54:22

@efi: attól még jó zene, és jó hangulatot ad a trailernek.:) A félelmeidben osztozom, ahogy írtam is, a második és harmadik részt nem kellett volna megcsinálni, az első úgy tökéletes, ahogy van. És félő, hogy ebben a részben azt kell majd élveznünk, hogy van benne fehér nyúl, kung-fu meg elfolyó tükör. De ha már itt van a negyedik, kíváncsian várom. Számomra ebben az előzetesben több fantázia van, mint a Mátrix 2-3-ban együttvéve. Szóval bizakodom.

otunde 2021.09.11. 09:18:20

Az összes Mátrix egy rakás szar, mivel a történetet nem rendes sci-fi írók írták, hanem valami dilettánsok, akik filmet akartak rendezni. A kerettörténet is hülyeség.

Emberrel áramot termelni? Idiótaság.
Telefon kell ahhoz, hogy kilépj a szimulációból? Idiótaság.
A két pirula? idiótaság.
Kung-fu? idiótaság. Mármint egy ilyen filmben az. Önmagában biztos ok küzdősport.

Aki virtuális valósáűg témában igényeset akar olvasni, az Dick regényeit és novelláit olvassa! A filmes adaptációk vegyesek. Ennyikeh. A Mátrix ehhez képest egyszerűen gagyi.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.09.11. 11:48:52

@otunde: Philip K. Dick műveit természetesen olvastam, olvasom. Írtam is már róla:

puffcinq.blog.hu/2019/09/10/the_man_in_the_high_castle_579

Ő utolérhetetlen zseni, ez nem is kérdés. A Mátrixnak pedig látom a hibáit (a pitch meetingje kötelező: www.youtube.com/watch?v=DQvjl-Z_V6s&t=6s&ab_channel=ScreenRant), de akkor is meghatározó moziélmény számomra. A folytatásairól inkább ne beszéljünk.

eßemfaßom meg áll 2021.09.15. 17:40:28

@PuffCinq: Nekem is az lehnne ha egyedül ülhetnék középen a teremben, de nem hiányzik az a taplósereg amelyik nem tud kussban végigülni egy filmet így nyert a nagytv
süti beállítások módosítása