Az a jó abban, ha az embernek születésnapja van, hogy hirtelen nemcsak a Senkiföldjét nézheti majd meg az Urániában, de Eddie Izzard budapesti fellépésére is elmehet! :)

Eddie Izzard brit stand-up komikus 2017. március 27-én 20:00 órától lép fel a Budapesti Kongresszusi Központban, jegyek még korlátozott számban kaphatók.

Én már biztosan ott fogok ülni a nézőtéren, ezért úgy gondoltam, megmutatom Nektek, melyik Eddie Izzard monológ a kedvencem mostanában.

A jelenetben Eddie Izzard arról mesél, hogyan tanult franciául, a végére már minden elszabadul, egy majom, egy autóbusz és Keanu Reeves is. :D A monológ nagyon vicces, nemcsak azoknak, akik éppen franciául tanulnak, mint én. Nézzétek csak:

 

 

 

eddie.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr5112309837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2017.03.13. 15:37:48

:D Erre én is megyek, szuper lesz!:)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2017.03.21. 23:41:53

@ChristineJane: ó, de jó, már alig várom! Alig egy hét, és itt lesz!:)
süti beállítások módosítása