Senkiföldje az Urániában

2017.02.14. 12:17

Harold Pinter Senkiföldje című darabját tavaly mutatták be a londoni West Enden található Wyndham színházban. Első perctől kezdve látni akartam, hiszen Sir Ian McKellent és Sir Patrick Stewartot együtt látni színpadon nem mindennapi élmény. Ezenkívül tavaly nyáron megnéztem a Being Human című sorozatot, ami az egész nyaramat meghatározó élmény lett. Nem utolsó sorban azért, mert Damien Molony - akit már a Ripper Streetben is nagyon szerettem - úgy alakított benne egy ötszáz éves vámpírt, hogy beleszédültem. Nem sokkal később megtudtam, hogy Damien Molony is játszik a Senkiföldjében. Oh, wow.

Úgyhogy most elmondhatatlanul boldog vagyok, mert az Uránia elhozta nekünk a Wyndham színház előadását. Mi is megnézhetjük, hogyan játszanak együtt ezek a fantasztikus színészek. Egyelőre két alkalommal: 2017. február 15-én (holnap) és 2017. április 25-én 19:00 órától.

 

 

Jegyet ITT tudtok venni. A tovább mögött az Uránia ismertetése a darabról. És ha nem haragszotok, én most megyek vissza örömömben ugrálni.:) Közeleg a születésnapom, úgyhogy vettem is jegyet áprilisra. Juhúúú!:)

 

Harold Pinter: Senkiföldje

 

Rendező: Sean Mathias

Szereplők: Ian McKellen, Patrick Stewart, Owen Teale, Damien Molony

 

A Pinter művéből készült nagy sikerű Broadway-előadást a londoni West Enden található Wyndham Színházból láthatjuk. A darab egy kiégett alkoholista író és egy sikertelen, vén költő, Hirst és Spooner története. Kellemes nyári este van, a két főszereplő egy bárban iszogat, majd az ivást Hirst közeli házában folytatják. Egyre részegebbek, beszélgetésük pedig hamarosan hatalmi játszmává alakul. A költő szerepében a Gyűrűk ura Gandalfjaként ismert Ian McKellen remekel, az írót a kitűnő Patrick Stewart alakítja. Korábban a Godot-ra várva című darabban arattak együtt hatalmas sikert.

noman2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr8712257786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2017.03.13. 15:42:28

Juj, Damien Molonyt én is imádom! Tényleg fantasztikus volt a Being humanben. És persze a Senkiföldje X-Men rajongóknak is kötelező program!:D
süti beállítások módosítása