Búcsú a bányáktól

2019.09.09. 14:18

Lezárult egy korszak: vége a legjobb romantikus-bányászós, romantikus bányászos sorozatnak. Augusztus végén véget ért a Poldark, a BBC ennek kapcsán szívünk húrjain játszó nosztalgikus videóban foglalta össze Ross és Demelza Poldark múlhatatlan szerelmének történetét. Nézzétek csak:

 

 

A BBC tehát most egy időre biztosan búcsúzik a bányáktól, de én nem. Biztosan írok még a Poldarkról, Winston Grahamről és Cornwallról is. Addig is a tovább mögött elolvashatjátok, miként értékeltem a Poldark záróévadát!

 

"Az évadnyitó írásomban azt írtam, hogy a sorozat jó kezekben van, még így is, hogy az 5., záró évad a Poldark-családnak azon éveit tárja fel, amelyeket Winston Graham nem írt meg. És a befejező epizódot nézve szerencsére nem is kell módosítanom az állításomon: a legutolsó egy órában mindenki az őt megillető helyre került, elnyerte a boldogságot vagy méltó büntetését." - a teljes írást ITT találjátok

 

A Poldarkról a többi írásomat ITT, ITT és ITT találjátok! A 4. évad végéről ITT írtam, most már minden egy helyen van! Olvassátok! :)

 

poldarkfinal11.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr8715052052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2019.09.09. 14:45:28

"Szívünk húrjain játszó"!:D Nekem ez a videó kicsit hosszú, de tény, hogy kellett a végére, lezárásnak. Hiányozni fog a sorozat!

Köszi, hogy így összeszedtél mindent, várom a további írásaidat!:))

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2019.09.09. 15:02:14

ChristineJane: valamiért még nem jelenik meg a kommented, de kaptam róla értesítést, köszönöm!:))
süti beállítások módosítása