Szerencsés vagyok, mert nagyon sok könyv hatott úgy rám, hogy úgy éreztem, az elolvasásuk után az életem sosem lesz már a régi, hanem sokkal jobb lesz. Lázár Ervin könyveivel fölfedeztem, hogy olvasni csodálatos. Harry Potter fantasztikus éveket adott, és még angolul is megtanított. Jane Austen szereplői velem élnek, inspirálnak. A Büszkeség és balítélet pedig  megmutatta, hogy angolul olvasni is csodálatos dolog. Julien Sorel a világirodalom egyik legösszetettebb és legizgalmasabb karaktere. A Vörös és fekete meg is adta az elhatározást, hogy franciául is olvassak. A Háború és béke miatt Harry Potternek is várnia kellett, mert Napóleon és Kutuzov tábornok összecsapásánál izgalmasabb nincsen. P. G. Wodehouse pedig célt adott, amelyet még be kell teljesítenem.

Van egy mondat az Oscar című filmben, amely Magyarországon már igazi szállóige,"persze, hogy tudtam, csak nem sejtettem." Így vagyok én is a Poldarkkal. Amikor körülbelül két évvel ezelőtt kezembe vettem a könyvsorozat első kötetét, rögtön tudtam, hogy meg fogja változtatni az életemet, csak még azt nem sejtettem, hogyan.

Ma pedig részt vehetek abban a munkában, amelynek a végén Magyarországon is megjelenik a Poldark-sorozat első kötete. Szerkesztőként én is azon fogok dolgozni, hogy igazán szép és izgalmas szöveg kerüljön a kezetekbe. A Ross Poldark című kötet a tervek szerint még idén megjelenik Magyarországon, a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában.

Nagy munka és nagy boldogság előtt állok tehát. Felkészülésként pár nap múlva indulok is fölfedezni Cornwall széljárta, szenvedélyes sziklaszírtjeit, a tájat, ahol Ross Poldark kalandjai játszódnak. Mindenről beszámolok majd, addig is most beszéljenek helyettem a képek! Másfél éven át, édesanyám kreatív és lelkes segítségével, fényképeztem, mit reggelizem, miközben nem tudom letenni a Poldarkot. A bejegyzésben összesen 15 saját készítésű fényképet, és 5 kiegészítő képet találtok.  Ha ránézek a saját képeimre, olyan mintha a naplómat olvasnám, fölidéződnek az érzéseim, hogy milyen volt, amikor olvastam. Remélem, a képek hangulata Nektek is megmutatja, milyen nagy élmény a Poldark-regényeket olvasni!

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr8513000530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2018.09.06. 10:59:17

Nagyon szép írás, és a képek is zseniálisak! A szerkesztéshez nagyon drukkolok, és várom a képeket Cornwall-ból!:))

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2018.09.06. 11:03:02

@ChristineJane: nagyon köszönöm!:) Igyekszem a sziklaszírtekről is sok képet hozni!;)

gertrudstein 2018.09.06. 19:27:33

Aszta!!! De szuper! és ne már, tényleg mész Cornwall-ba?!
Megérdemled!!!
És mikor jön ki a könyv magyarul?

IamSherLocked 2018.09.08. 20:37:56

Sok nagyon szuper dolog előtt állsz (épp most kaptam egy üzenetet :)), nagyon drukkolok! :)
A gyűjteményed eléggé lenyűgöző :)

Sàss Violetta 2019.11.09. 00:13:34

2019 vége , és a 12-ből még mindig csak egy. Lesz vajon folytatás magyarul?

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2019.11.10. 12:33:24

@Sàss Violetta: kedves Violetta! Sajnos arról még nincs információ, hogy mikor/hogyan adják ki nálunk a következő kötetet. Sajnos ez függ az előző sikerétől is. Ha rajtam múlna, természetesen lefordítanám az összeset.:)
süti beállítások módosítása