Tom Hiddleston legutóbb 2017-ben állt színpadra, Hamlet szerepében. Az előadás a Royal Academy of Dramatic Arts (RADA) megsegítésére született, így csak egy szűk kör láthatta. A nagyközönség utoljára 2013-ban élvezhette a színész játékát színpadon, Shakespeare Coriolanus című drámájában. Azóta Tom Hiddleston a tévében volt már kém, a moziban pedig vámpír, és természetesen Loki.

Jövő tavasszal, egészen pontosan 2019. március 5-étől 12 héten át, azonban Tom Hiddleston ismét a nagyközönség elé lép a színpadon. Harold Pinter Árulás című drámájában szerepel majd.

 

london_2019.jpg

 

Az Árulás (1978) Harold Pinter egyik legjelentősebb műve, amely egy szerelmi háromszög történetét meséli el. A darabban az árulás különböző formái jelennek meg. Eközben a hitszegésekkel együtt föltárul az emberi kapcsolatok törékenysége is.

Ennél többet most nem árulok el a darabról, különben mi marad az élménybeszámolóra? Igen, én javíthatatlan vagyok! Megnéztem már londoni színpadon Benedict Cumberbatch Hamletjét, a Harry Potter színdarabot és Aidan Turnert egy véres komédiában. Úgy látszik, ha londoni színházlátogatásról van szó, én nem ismerek lehetetlent!:) Az Árulásra is van már jegyem. 2019 májusában szuper társaságban megyek megnézni, hogy Tom Hiddleston milyen karizmatikus színpadon, utána pedig mindent elmesélek majd.

Ez természetesen azt jelenti, hogy egy percre sem felejtettem el, hogy Az inishmore-i hadnagyról még be kell számolnom. Az idén még hátralévő blogbejegyzések már sorba vannak rendezve, de jövőre a színdarabbal kezdem, ígérem!

Addig is, idézzétek föl, mit írtam Harold Pinter másik remekművéről, a Senkiföldjéről, amelyet az Urániában láttam.

Most pedig a tovább mögött jöjjön néhány meglepetés, kattintsatok!

 

Először is, itt egy rövid kedvcsináló az Áruláshoz. Már ebből az egyetlen percből is látszik, hogy Tom Hiddleston milyen lenyűgöző lesz a színpadon:

 

 

Másodszor, itt egy rendkívül érdekes beszélgetés arról, hogy ki a jobb, Dickens vagy Tolsztoj. Szerintem ezt képtelenség eldönteni. Mindenki olvasson Dickenst és Tolsztojt is. De azt öröm látni, hogy ilyen beszélgetések vannak, és hogy Tom Hiddleston részt vesz bennük:

 

 

Az Árulás című darabot a londoni Harold Pinter Színházban adják majd elő, Jamie Lloyd rendezésében. A dráma Magyarországon nyomtatásban 1982-ben jelent meg, Bátki Mihály fordításában.

 

london20192.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr4614406208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2018.12.01. 15:25:39

Már megint csak azt tudom mondani, hogy MÁZLISTA!:D És Az inishmore-i hadnagyról várom a beszámolót!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2018.12.01. 15:31:53

@ChristineJane: :D Arról is meglesz a beszámoló, jövőre tényleg az lesz az első!;))

IamSherLocked 2018.12.03. 21:21:53

Hát, az Árulásról megintcsak azt kell mondanom, hogy a leírásod jobban megfogott, mint a "trailer". Értem én, hogy Tom Hiddleston nagyon tud játszani, és csak a szemében lejátszódó változások el tudnak mondani egy egész történetet, de nekem ez mééééég egy kicsit soványka. Ez nem nézet meg velem egy egész művet. Nekem kell a történet is. :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2018.12.04. 13:39:42

@IamSherLocked: :*** teljesen egyértelmű egyébként, hogy ez egy szemérmetlenül hatásvadász előzetes, csak arra van, hogy a rajongók, akik Tom egyetlen pillantásától elalélnak, elaléljanak.:) Ahogy én is, egyébként... egyetlen metségem, hogy már el is olvastam a drámát, és magabiztosan állíthatom, hogy egy mestermű. Nemcsak Tom miatt várom tehát az előadást. De azért most megyek, és megnézem még egyszer az előzetest. Biztos, ami biztos.:D

ChristineJane 2018.12.04. 13:44:18

@PuffCinq: :D én nem is tagadom, hogy akárhányszor megnézem ezt a kedvcsinálót, a legszívesebben a karomba kapnám, és megvigasztalnám, ezt a szép és szomorú embert, nálam teljesen elérte a célját...:)

gertrudstein 2018.12.05. 17:57:25

Hú, de irigyellek! A darabot olvastam! Zseniális!!! Tom Hiddleston biztosan Jerry lesz!
süti beállítások módosítása