Kinek mondjam el vétkeimet?

2017.10.03. 12:23

Miközben a Lucifer 3. évada berobbant, a Poldark még mindig hiányzik és a Strike folytatására is várnunk kell hónapokig, ne felejtsük el, milyen zseniális sorozatot készített nekünk a magyar HBO. A Terápia befejező, harmadik évada 2017. november 13-án érkezik. Most végre kiadtak hozzá egy hosszú, érzelemgazdag előzetest.

 

 

Mácsai Pál visszatér, mint Dargay András, aki nemcsak a betegei, de önmaga gyógyulásáért is küzd mindennap. Hétfőtől csütörtökig mindennapra jut egy páciens, pénteken pedig András maga megy pszichológushoz. Az egyes napokhoz tartozó előzeteseket ITT nézhetitek meg. Én most azt emelném ki, hogy a fenti előzetesben végre hosszan föltűnik Pető Kata, a fiatal és tehetséges szinésznő, aki András barátnőjét alakítja. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen szerep jut neki. Nézzétek meg Ti is novemberben!

 

peto-kata_680x480.png

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr6712922557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2017.10.04. 11:24:49

Juj, de szuper! Pető Katát láttam már többször is színpadon, fantasztikus volt, kíváncsi vagyok, itt milyen lesz.:)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2017.10.04. 11:28:47

@ChristineJane: én is várom nagyon! Kicsivel több mint egy hónap, és meglátjuk!:)

IamSherLocked 2017.10.09. 18:23:56

Hű, hát ez tényleg érfelvágós egy trailer, remélem, azért vidám részek is lesznek benne!
Pető Kata nagyon érdekes ember lehet, az interjú alapján legalábbis, kíváncsi vagyok rá én is. :)
Az érdekes, hogy más terapeutája lett Dargaynak... arra is nagyon kíváncsi vagyok.
Illetve a gyilkosság (vádja?) nagyon merész téma, kíváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle. Ha a "safe side"-on akarnak maradni, akkor nyilván kiderül, hogy nem, vagy nem derül ki, de nagyon érdekes lenne, ha kiderülne, hogy tényleg ölt.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2017.10.10. 15:33:34

@IamSherLocked: én is nagyon remélem, hogy lesznek benne boldog/vidám percek. Meg hogy egyáltalán, reménytelien zárják majd le. És itt most nem feltétlenül cukros hollywoodi bejezésre gondolok, hanem arra, hogy én nagyon bízom benne, hogy az ember minden "sötét", "kínzó" korszakából ki tud jönni, és remélem, a sorozat is ezt mutatja majd meg.

ChristineJane 2017.10.10. 15:43:05

@IamSherLocked: szerintem a gyilkosság kapcsán abszolút a "safe side"-on fognak maradni. Nem is a srác volt, és ezt András majd jól kideríti. De persze lepjenek meg, már nagyon várom!
süti beállítások módosítása