Ma sem tudok mást mondani, mint egy évvel ezelőtt: olvassatok P.G. Wodehouse-t! 134 évvel ezelőtt született a zseniális brit író, aki még egy ezüst tejszíntartóról (bizony ám, a marha-fölöző tejszíntartót jelent) is izgalmasan és nagyon viccesen tudott írni. Vegyétek csak kézbe a Gáz van, Jeeves! című regényt, és megtudjátok mennyire!

Én egyébként éppen P.G. Wodehouse-ról írom a szakdolgozatom. Legalábbis nagyon próbálkozom. Még Benedict Cumberbatch is segít. (Nézzétek csak meg az alábbi galériát!)

A végére álljon itt az egyik kedvenc Jeeves (Stephen Fry) és Wooster (Hugh Laurie), azaz Majd a komornyik! - jelenetem (magyarul), mert Plumból (és a marha-fölözőből) sosem elég!

 

 

Megjegyzés: olyan magyar szó, hogy marha-fölöző (vagy marhafölöző) természetesen nincs! Csupán egy félrefordítás eredménye. Az angol "cow creamer" tehén alakú tejszíntartó edényt jelent. Alább képet is láthattok róla.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr307808384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2015.10.15. 15:27:03

:))) Nagyszerűek a képek, inspirálóak, nekem is kedvem támadt valamit írni! (de sajons nem fogok, csak lektorálni. Az is valami, nem?) Remélem, neked is. :) Ezúton is sok kedvet, időt és energiát kívánok a szakdolgozatíráshoz. És kevesebb káromkodást, mint produktív munkát! :)
A videót sajnos nem tudtam eléggé élvezni így, hogy magyarul volt. :( Meg kéne nézni angolul!!
Illetve ma elhaladtam egy TGIF mellett. Szomorúan konstatáltam, hogy oda most nem lehet bemenni. De örömmel gondoltam rá, hogy majd be kell!!!!! :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2015.10.16. 15:05:59

@IamSherLocked: nagyon kedves vagy, engem is inspirálnak a képek, remélem, tényleg haladni fogok most már! :) És igyekszem nem sokat káromkodni, általában nem is szoktam.

Azért, ha jól tudom, nemrég te is írtál jó dolgokat!;) A fenti videót angolul sajnos nem találtam meg, de itt van például egy egész epizód:

www.youtube.com/watch?v=tk7pk58Bq4Q

Azt ugye azért érzékelted, hogy Jeeves magyarul Chandler Bing hangján szólal meg? Ez azért kellően vicces.:D

Ó, a TGIF! Hamarosan találunk rá okot, hogy bemenjünk, ígérem!;)

ChristineJane 2018.01.06. 11:54:07

A marha-fölöző a legjobb nemlétező szó!:D
süti beállítások módosítása