Ez is eljött. Ezen a héten elkezdtem a tanítási gyakorlatom. És miért éppen erről ne jutna eszembe egy zseniális Fry & Laurie jelenet? Azért az megnyugtat, hogy én egy kicsit, csak egy kicsit jobban tudok kapcsolatot teremteni, mint Hugh. Arról nem is beszélve, hogy a gyerekek, akiket tanítok, sokkal aranyosabbak. De ez a jelenet akkor is tökéletes. Az már csak hab a tortán, hogy az éppen 450 éve született Shakespeare-ről van benne szó. Meg is nézem még egyszer!

class.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr845875833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2014.05.19. 16:05:49

:D Hát igen, bár talán egy középiskolában nem ez a rémálma egy tanárnak, én voltam hasonló szituációban, azt hittem, nem jól hallom a csendet, majdnem visszakérdeztem :))
De, ha csak ezt a blogot is nézzük (vagy a tanítási gyakorlatodról írt vezetőtanári értékelést, egészen biztos vagyok ebben :)), kedves puffcinq, mestere vagy a kapcsolatteremtésnek, és megtartásnak :) <3

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2014.05.19. 17:36:12

@IamSherLocked: <3 a vezetőtanárom tényleg szépeket írt rólam, de azért még van hova fejlődnöm. :) A jelenettel kapcsolatban egyébként az izgat legjobban, hogy mik azok a lábnyomok (?) a táblán...:D

ChristineJane 2017.12.24. 14:04:29

:D Ha Hugh tanítana, én azért teremtenék kapcsolatot!:)))
süti beállítások módosítása