Tudom, először azt kellene megírnom nektek, hogy a Normális emberek milyen jó. De én most egy kicsit megbolondítottam a sorrendet, és azzal kezdem, hogy a Sally Rooney népszerű regénye alapján készült sorozat főszereplője, a még mindig csak 27 éves ír tehetség, Paul Mescal jelenleg mindenkit elbűvöl. 

 

paul-mescal.jpg

Paul Mescal a Normális emberek c. sorozatban

 

Paul Mescal a Normális emberekben nyújtott alakítása révén az érzékeny maszkulinitás új mintaképévé vált. Érzékenységét A volt egyszer egy nyár című filmben is megmutatta. Alakítása, amely egyszerre súlyos és felszabadító erejű, Oscar-díjjelölést hozott számára. 

Színházban is hatalmas sikerrel játszott (A vágy villamosa főszerepében), jelenleg két filmet forgat (Gladiátor 2Merrily We Roll Along), és két filmje várja, hogy széles közönség elé kerüljön. Ez utóbbi két film előzetesét hoztam most el nektek a "tovább" mögött. Mindkét film különlegesnek ígérkezik, Paul Mescal mellett további kiváló szereplőkkel.

1. Foe 

Egy házaspár élete a feje tetejére áll, amikor egy idegen jelenik meg a farmjukon, hogy elmondja: a férjet (Paul Mescal) hamarosan egy űrállomásra küldik, addig pedig a felesége (Saoirse Ronanmellé odahelyeznek egy robotot, hogy ne érezze magát egyedül...

 

 

2. All of Us Strangers

Adam (Andrew Scott) egy elhagyatott londoni toronyházban él. Egyik este találkozik Harryvel (Paul Mescal). Miközben a két férfi között kapcsolat alakul ki, Adam mintha visszatérne a múltjába, abba az időbe, amikor a szülei (Claire Foy és Jamie Bell) még életek...

 

 

A két film közül engem most egyértelműen az All of Us Strangers vonz jobban: melankolikus, érzéki és nagyon különleges. De az biztos, hogy bármiben is játszik, Paul Mescalra érdemes figyelni. Figyeljetek rá ti is, én pedig hamarosan jövök a Normális emberekkel. :)

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr2518231867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2023.10.10. 17:57:09

Én teljesen szerelmes vagyok Paul Mescalba.:D <3 A Foe-t is várom, remélem, mindkét filmet láthatjuk hamarosan.

IamSherLocked 2023.10.18. 19:12:12

Hát a Foenak meglehetősen fura története van... Andrew Scottot imádom :) de ezt a másik csávót nem ismerem. Elsőre azért nem egy Szabó Tamás...
Meg azért férfiakat egymással nekem még mindig fura látni.

ChristineJane 2023.10.19. 15:41:36

@IamSherLocked: Paul Mescalnak fantasztikus kisugárzása van. Ez már a Normális emberekben is látszik, de az Aftersunban (Volt egyszer egy nyár), különösen zseniális.
Szerintem most azt élheti át, mint annak idején Benedict Cumberbatch a Sherlock kapcsán, mindenben benne van, mindenki őt akarja. Távoli rajongóként is féltem egy kicsit, de ugyanakkor nagyon drukkolok neki, és várom az új projektjeit. Paul Mescal <3 (Hogy Andrew Scott zseniális az alap.:))

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2023.10.19. 15:52:11

@IamSherLocked: egyrészt megértem, hogy fura, másrészt lehet, hogy én magam is furán vagyok bekötve, de én ha a történet érzelmileg megalapozott, a karakterek jók, általában észre sem veszem, hogy azonos nemű párról van szó. Így vagyok a Heartstopper, a Young Royals, a Red, White and Royal Blue esetében pl.
Így vagyok az All of Us Strangers esetében is. Nem tudom, mi lesz ebből, de izgalmas. Az előzetes alapján még abban sem vagyok biztos, hogy Paul Mescal karaktere (a film valóságában) létező személy. We'll see...
Addig pedig igyekszem Paul Mescalról és a Normális emberekről írni.:)

ChristineJane 2023.10.19. 16:39:02

@PuffCinq: "[...]ha a történet érzelmileg megalapozott, a karakterek jók, általában észre sem veszem, hogy azonos nemű párról van szó. Így vagyok a Heartstopper, a Young Royals, a Red, White and Royal Blue esetében pl." A könyvkötő is érzelmileg megalapozott, jó karakterekkel.:))

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2023.10.19. 16:44:27

@ChristineJane: teljesen igaz, A könyvkötőt elfelejtettem! Varázslatos történet, kiváló szereplőkkel, és igazából nem sokszor jutott eszembe, hogy két férfiról van szó. <3
süti beállítások módosítása