A Robyn Carr népszerű regényfolyamából készülő sorozatból már a 3. évad érkezik július 9-én a Netflixre, úgyhogy itt az ideje, hogy megnézzük, mi a helyzet Virgin Riverben.

 

virgin-river.jpg

 

Ahogy az első szezon premierje után írt kritikából is kiderült, a széria főhőse Mel Monroe, aki nővér, egészen pontosan diplomás ápoló és bába. A fiatal nő a férje halála után költözik Los Angeles-ből a címbéli észak-kaliforniai kisvárosba, hogy a környezetváltozás segítségével megküzdjön gyászával és bűntudatával. A sorozatról írt teljes bejegyzésemet a sorozatjunkie oldalán találjátok meg, ITT.

Alább pedig megtekinthetitek a 3. évad előzetesét.

 

 

A tovább mögött pedig még vár rátok egy jelenet a 3. évadból, amelyből kiderül, hogy Melnek és Jacknek azért még küzdenie kell a boldogságért. Lesz itt dráma, lesz itt izgalom.

 

 

Ha tetszett a cikk és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

Kapcsolódó bejegyzés:

Vendégbloggerkedtem: Strike, Leonardo, Harrow, Endeavour

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr216601324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2021.07.05. 16:51:39

Magamat is meglepően nagyon várom a harmadik évadot. Azért pedig különösen hálás vagyok, hogy a sorozat megismertette velem Charlotte OC Where It Stays c. számát. A mai napig hallgatom:

www.youtube.com/watch?v=HP9IJgdNIkA&ab_channel=2309fm

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.07.05. 17:08:41

@ChristineJane: juj, igen, ez egy jó szám, én is itt hallottam először. Egyébként is jó zenéje van a sorozatnak, remélem, ez is marad a harmadik évadban.

vincentmarvinjules 2021.07.06. 07:00:24

Hát, biztos megvan a titka ennek a sorozatnak is. Engmm a főszereplő színésznő riaszt el. B kategóriás szappanoperába való. Bocs.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.07.06. 19:27:16

@vincentmarvinjules: én teljesen megértem, ha neked nem tetszik, de ahogy már a facebookon is kifejtettem, én egyerűen imádom, az ilyen nagyvárosból kisvárosba költözős, új közösségbe beilleszkedős történeteket, sorozatokat. Miért éppen Alaszka? (oké, mondjuk az a maga ellenállhatatlan szürrealizmusával egyébként is egy különleges gyöngyszem), Férfi fán terem, Doc Martin, minden jöhet.

ChristineJane 2021.07.06. 19:31:17

@PuffCinq: Bride and Prejudice, hát persze!! Köszi! Már mióta gondolkodom, hogy honnan ismerem én ezt a pasit!:D
süti beállítások módosítása