Az nem lehet, hogy én ne írjak a Loki-sorozatról igaz?:) A sorozat számomra azért is érdekes, mert azt már tudni lehet, hogy itt Loki még nem ment át azon a jellemfejlődésen, amelyet a Bosszúállók-filmekben láthattunk. Jön tehát a tűz és csínytevés istene, Tom Hiddleston zseniális alakításában, ahogyan szeretjük.

 

lokiromeo.jpg

 

A Loki 2021. június 11-én (Hugh Laurie születésnapján, úgyhogy egy szuper napon - A szerk.) kerül fel a Disney+ kínálatába. Az előzetest alább láthatjátok.

 

 

A tovább mögött pedig jöjjön Josh O'Connor, aki éppen most nyert Golden Globe-díjat a The Crwonban nyújtott alakításáért, hamarosan pedig Rómeóként láthatjuk.

Willliam Shakespeare egyik legismertebb darabját, amely valamikor 1591 és 1595 keletkezett a National Theatre új produkciójában láthatjuk Josh O'Connor és Jessie Buckley főszereplésével. Az előadást 2021. április 4-én tűzi műsorára a Sky Arts csatorna. Részleteket ITT és ITT találtok, angol nyelven. Remélem, nekünk is lehetőségünk lesz megnézni a produkciót, mert a Rómeó és Júlia örök

 

 

Josh O'Connort egyébként nemcsak a The Crownban láthattuk eddig. Brillírozott már a Durrellékben is, a figyelmes nézők pedig láthatták már az Emma legújabb változatában, a Csak te, vagy az Inkább lennék özvegy című filmekben. Rómeóként sem fogunk csalódni benne.

 

josh.jpg

 

Ha tetszett a cikk és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr9416457816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2021.03.12. 12:03:44

@ChristineJane: Nem tudom, hová tűnt a hozzászólásod többi része, tegnap még láttam... és akartam mondani, hogy a WandaVisiont nekem is pótolnom kell.

ChristineJane 2021.03.12. 17:18:54

@PuffCinq: nem értem, miért tűnt el a nagy része annak, amit írtam, mondjuk a lényeg megmaradt.:D

De igen, azt írtam, hogy szerintem ez egy jó előadás lesz, már az előzetesből látszik, hogy nemcsak a hősszerelmes vonalra helyezik a hangsúlyt. A WandaVisiont pedig nekem is pótolnom kell, még a Loki előtt.:)
süti beállítások módosítása