James Corden Amerikában futó Late Late Show-jának van egy olyan nagyon sikeres szegmense, amelyben James Corden arra kér meg híres énekeseket, hogy kísérjék el őt munkába menet. Miközben James Corden vezet "rádiót hallgatnak", és természetesen, ahogy az ilyenkor mindenkivel lenni szokott, a zenét hallgatva el is kezdenek énekelni. Erre a rendkívül egyszerű ötletre épül tehát a Carpool Karaoke. James Corden autójában Madonnától Adele-on át Shawn Mendesig megfordult már sok legendás és ma divatos zenész is.

De ami a Carpool Karaoke-ban legutóbb történt az felülmúlhatatlan. Úgy esett, hogy James Corden kivételesen Liverpool városában kocsikázott, és ha már így esett, természetesen Paul McCartney sietett a segítségére, hogy megmutassa neki a várost.

És miközben ketten fölfedezik Liverpoolt fölcsendülnek a Beatles legjobb dalai (mondjuk, vannak egyáltalán a Beatlesnek kevésbé jó dalai?), mi pedig megérezhetünk valamit abból a pozitív energiából, életörömből és megmagyarázhatatlan szikrából, amellyel a Beatles a mai napig hatással van a világra.

Nem szégyellem bevallani, amikor először megnéztem, nekem a videó végére potyogtak a könnyeim a meghatottságtól. A Carpool Karaoke mindig is szórakoztató volt, de ez a rész egyszerűen gyönyörű és felemelő. Mindenkinek látnia kell, ha valaki esetleg nem szereti a Beatlest, annak is. (Van, aki nem szereti a Beatlest?) James Corden pedig ezek után tényleg elgondolkozhat azon, hogy "visszavonuljon" a tévézéstől: ezt a műsorszámot bizony nehéz lesz túlszárnyalnia.

 

 

car_paul.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr9814066677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2018.06.25. 17:52:28

Ez egyszerűen csodálatos, napok óta nem találok rá szavakat, hogy milyen jó! Köszönöm, hogy itt is megnézhettem!

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2018.06.25. 18:02:43

@ChristineJane: szerintem én megint sírni fogok, ha újra megnézem... de úgyis megnézem!

IamSherLocked 2018.07.15. 12:45:05

Hű!
Nagyon örülök, hogy megnézem! Tényleg nagyon megható volt! Nem tudom, mennyit fizethetett ez a maroknyi ember, hogy ott lehessenek a koncerten, de annyira látszott rajtuk, hogy mennyire őszinte az örömük, csodálatuk, mennyire kibújnak a bőrükből, hogy ott lehetnek és láthatják, meg hogy mennyire egyesített mindenkit a zene!

És hát nagyon vicces volt, már maga a legelső jelenet is, az a telefon, ahol csupa Beatles-idézetben beszélt. :)

És hogy én mennyire de mennyire irigylem ezt az embert, hogy az a munkája, hogy híres emberekkel haverkodik, énekel és jól érzi magát!!!! :) Ezt az álláshirdetést sajnos nem olvastam, különben biztos jelentkeztem volna rá. :))

ChristineJane 2018.07.21. 13:03:08

@IamSherLocked: engem is az őszinteség fogott meg. Nyilván hatalmas szervezést igényelt ez a műsorszám, de az emberek lelkesedését, őszinte örömét nem lehet megszervezni.:)

És James Cordent én is nagyon irigylem!!:))

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2018.07.21. 13:11:38

@IamSherLocked: én pedig arra jöttem rá a videót nézve, hogy el kell mennünk együtt Liverpoolba, szóval majd mondd meg, mikor indulunk! <3 <3
süti beállítások módosítása