Tom Hiddleston ma 37 éves, és én az utóbbi években igen sokat keseregtem miatta, hogy bár fantasztikus színész, a tehetségéből mostanában keveset, a szépségéből viszont talán túl sokat is látunk. És úgy érzem, hogy amikor például a szörnyű High-Rise-ra gondolok, én talán túl igazságtalan vagyok Tom Hiddlestonnal.

Éppen ezért a mai napon a Láttam a fényt című filmet ajánlom figyelmetekbe. A 2015-ben bemutatott életrajzi drámában Tom Hiddleston alakítja Hank Williams legendás blues - és countryénekest. Tom Hiddleston maga is számtalanszor rámutatott, hogy mint született angol úriember nem is állhatna távolabb az amerikai énekestől, a filmben azonban teljesen átalakul, szívét-lelkét, minden tehetségét beleadva meséli el Hank Williams rendkívüli történetét.

 

tomhank.jpg

 

Hank Williams egyik leghíresebb szerzeménye az alább hallható I Saw The Light azaz Láttam a fényt című dal.

 

 

Tom Hiddleston a filmben sajnos az I Saw The Lightot éppen nem, de egyébként hét dalt elénekel. A tovább mögött az egyiket mutatom meg Nektek, meglepetésként pedig azt, hogyan énekelt egy tévéműsorban. A filmet pedig feltétlenül nézzétek meg!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr7013648578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2018.02.09. 14:37:33

Boldog születésnapot!:) Ez valóban jó film, még sok ilyen szerepet kívánok neki!
süti beállítások módosítása