...legalábbis Mia Wasikowska helyében. Kijött az első előzetes Guillermo del Toro Crimson Peak című misztikus horrorfilmjéhez. A film a XIX. századi Angliában játszódik, félelmetes északi tájakon. Az előzetesből annyi derül ki, hogy a szép és fiatal Edith (Mia Wasikowska) hamar ráébred, hogy újdonsült férje, az elbűvölő Sir Thomas Sharpe (Tom Hiddleston), nem az akinek mutatja magát. A férfinak rémisztő nővére (Jessica Chastain) és sötét titkai vannak...

Ez alapján a történet kicsit Jane Eyre, kicsit Rebecca, várjuk is nagyon! Érdekesség, hogy Edith és Sir Thomas szerepére eredetileg Emma Stone és Benedict Cumberbatch szerződött, ám ők végül mégsem vállalták a szerepet. Benedict Cumberbatch helyett Tom Hiddleston? Emiatt igazán nem tudunk haragudni! A film világpremierje októberben lesz, remélem, hozzánk is hamar eljut! És most már tényleg jöjjön az előzetes!

UPDATE: Az origo információi szerint a film 2015. október 15-én jön a magyar mozikba!

 

crimson-peak.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr17173907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2015.02.14. 15:21:01

Hűűűha! Nagyon erőteljes ez az előzetes... nem biztos, hogy lesz hozzá bátorságom. De hátha addig még jönnek ki előzetesek :) De elég creepy. Tom Hiddlestontól bizony lehet félni... ahogy ezektől a nőktől is! És ilyen kosztüm- illetve épületdizájnt már rég láttam...

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2015.02.14. 15:45:36

@IamSherLocked: én félős vagyok, de azt hittem, te jól bírod a horrorfilmeket.:)
Nekem egyébként a nővér a legrémisztőbb, októberben kiderül, milyen lesz az egész.

IamSherLocked 2015.02.14. 15:53:18

Hát... kezdem kinőni ezt a tulajdonságomat! :O Avagy öregszem... :D Igen, a nővér a creepiest. Majd akkor szólj újra októberben, nem biztos, hogy akkor pont emlékezni fogok rá! :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2015.02.14. 15:58:35

@IamSherLocked: olyan nincs, hogy te öregszel, azt én fogok mindjárt.:D Oké, szólok, megnézhetjük együtt is, úgy csak kibírjuk.:))

IamSherLocked 2015.02.14. 16:06:12

:D ez igaz. Jól van. Csak veled! :)

ChristineJane 2018.01.04. 19:04:45

Amennyire vártam ezt a filmet, olyan nagy csalódás lett...
süti beállítások módosítása