Természetesen.

 

 

A sorozat Magyarországon 2016. február 22-én indul az AMC-n, 21 órakor. Tudjátok, én már számolom a napokat. Közben az is kiderült, hogy a regény is megjelenik magyarul. Február 18-án, az Agave kiadó gondozásában. Egyébként pontatlanul fogalmaztam akkor, amikor azt mondtam, hogy Hugh Laurie a The Night Managerrel tér vissza a tévébe, hiszen a Veepben már a [H]ouse után szerepelt. 

A tovább mögött plakát a The Night Managerhez.

 

 

Amíg az Éjszakai portásra várunk, természetesen a Fargo második évadát nézzük! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr288357446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2016.02.04. 19:49:12

Nagyon izgalmasnak tűnik, és Hugh karakterét máris utálom, ami pedig trailerből már valami! :D

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.02.04. 19:54:29

@IamSherLocked: :D Én is! Pedig én vagyok az Első Számú Rajongója, azaz Imádom, Bármit Is Csinál.:) De ebből látszik, hogy milyen jó színész!

ChristineJane 2018.01.06. 12:22:02

Én is mennyire vártam ez a sorozatot, jaj.:))
süti beállítások módosítása