Újabb sötét és fölkavaró, nagyon izgalmas előzetes érkezett a Sherlock 4. évadához. Úgyhogy én már tudom, hogy a szilveszteri buli után bújok is vissza a paplan alá - kezem ügyében tea és csoki - Sherlockot nézni. Ez már tényleg nem játék.

 

 

Sherlock január elsején tér vissza. És már az epizódok címét is tudjuk...

 

sherlockheader.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr6112039895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2016.12.11. 14:10:54

Darkest secret??
I love you? (szerintem ezt Mycroftnak mondja)
Ezen a képen csúnyán van lefogyva és öregebb is :(

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.12.11. 14:49:22

@IamSherLocked: mindenki öregnek és fáradtnak tűnik ebben az évadban, nagyon úgy érzem, hogy sírni fogok a végén... Egyébként Martin Freeman azt mondja, ez lesz az eddigi legjobb évad:

www.youtube.com/watch?v=OeRtXzgRuzw

ChristineJane 2018.01.06. 14:32:43

"Úgyhogy én már tudom, hogy a szilveszteri buli után bújok is vissza a paplan alá - kezem ügyében tea és csoki." Hehe, én is így voltam!:))
süti beállítások módosítása