Ezt a szép és okos dolgot én mondtam, bizony! :) Interjút készített velem Az egykamerás komédiás, arról, hogy mennyire szeretek blogot írni. Én az alábbi videót csak félszemmel merem megnézni, mert szégyenlős vagyok, de remélem, Ti megnézitek két nyitott szemmel, és tetszeni fog! :)

 

 

A nővéremmel készült interjút ITT nézhetitek meg! :)

 

_kom2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr318669846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2016.04.28. 14:44:16

Ó, de szuper!! :) Egyre szélesebb körű ismertségre teszel szert, egyre több helyen jelensz meg, gratulálok! :) Nagyon szép dolgokat mondtál az interjúban, és nagyon csinos voltál! ;)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.04.28. 18:55:17

@IamSherLocked: Köszönöm, köszönöm és köszönöm!:))) Ilyen szuper olvasók (és hozzászólók!) nélkül nem menne ám!:) Szóval még egyszer köszönöm, dear IamSherLocked!

gertrudstein 2016.04.30. 19:57:28

Juhúúú, a nővéred nagyon jó fej, persze, könnyű neki, ilyen húga van :)

vincentmarvinjules 2016.04.30. 20:01:36

Már bocs, de a kérdező hölgy még nem nézett bele a blogba, az tuti. Kínos, hogy mennyire tájékozatlan és egyetlen, gyengécske prekoncepcióját hangoztatja, érdemi kérdése nincs. Sajnálatos.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.05.01. 10:42:49

@gertrudstein: köszönöm, a nővérem szerintem is jó fej!:)))

@vincentmarvinjules: valóban jobb lett volna, ha több konkrétumot kérdez, de életem első interjúja így is jó élmény volt! :)))

ChristineJane 2018.01.06. 12:43:15

Juj, de szuper vagy! Gratulálok!:))
süti beállítások módosítása