Bizony, visszatérhetünk Virgin Riverbe, a látszólag álmos amerikai kisvárosba, ahol azonban a felszín alatt ármány, szerelem, drogdílerek és gyilkosok lapulnak. Egészen pontosan 2023. szeptember 7-én érkezik a sorozat folytatása a Netflixre. 

 

virgin_river_1.jpg

 

Szeptemberben 10 epizódot kapunk, és még idén november 30-án érkezik két ünnepi rész, hogy a karácsonyi hangulatban se maradjunk Virgin River nélkül. 

A sorozatról egyébként én szoktam írni a Sorozatjunkie-n, a negyedik évadról például így: "Kezdjük rögtön azzal, hogy Hope visszatérése nagyon jót tett a sorozatnak. Nem kellett sokat aggódnunk érte, hamar kiderült, hogy túlélte az autóbalesetet. A baleset nyomán azonban traumás agysérülést szenvedett, amely memóriazavarhoz, hangulatváltozásokhoz és a döntésképessége megváltozásához vezetett. Ezt a helyzetet a sorozat keretein belül egészen reálisan mutatták be. Hope és a Doki kapcsolata nagyon szép, és Hope és Muriel kapcsolata is szépen fejlődik." - a teljes írást ITT találjátok.

A "tovább" mögött pedig megtaláljátok az 5. évad előzetesét, amelyből kiderül, hogy izgalomból ezúttal sem lesz hiány, csak győzzük kivárni.:)

 

 

Ha tetszett a cikk, és nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről és ajánlókról, akkor kövesd A Kihagyhatatlan blogot a Facebookon is, és csatlakozz A Kihagyhatatlan csoporthoz is! Várok mindenkit szeretettel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr2018200927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2023.08.25. 16:18:16

Ármány, szerelem, drogdílerek... nekem mégis olyan megnyugtató. Igazi guilty pleasure.:)

gertrudstein 2023.08.26. 10:38:47

Hát, ízlések és pofonok... Ez a sori nekem nagyon gagyi... bocs :)

vincentmarvinjules 2023.08.26. 10:46:33

Hát, igen, az ízlések :) Szerintem meg nagyon slay, rizz, meg tök jó kikapcsolódás :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2023.08.29. 16:40:54

@vincentmarvinjules: azt a mindenit! Én leragadtam a LOL-nál és az OMG-nél, öregszem.:D
süti beállítások módosítása