Bizony, most jött a hír, hogy a Netflix berendelte a Lucifer 5. évadát. És egyben el is kaszálta a sorozatot. Ez azonban nagyon jó hír, azt jelenti, hogy tervezett, méltó lezárást kaphat a pszichiáterhez járó Ördög története.

A borzasztó 3. évad (amit pedig nagyon vártam) után nekem nagyon tetszett a 4. felvonás, így most felettébb boldog vagyok. A facebookon így írtam a 4. évadról:

"A harmadik évadra a Lucifer elfáradt, túlnyújtották és unalmas lett. A Fox meg is vált tőle. A Netflix azonban látott még fantáziát a Los Angelesben vakációzó, pszichológus járó Ördög történetében, fölkarolta a sorozatot.

 

lucifer5.jpg

 

Így jött el a negyedik évad, és ennél jobb dolog nem is történhetett volna a szórakozni vágyó közönséggel. A negyedik évad 10 része átgondolt történetet mesél el, újult erővel és frissességgel. Tom Ellis láthatóan élvezi, hogy ismét a leghíresebb bukott angyal bőrébe bújhat.

 

Az új évad remekül megtalálta az arányokat, könnyed, szórakoztató és izgalmas, de ezeken a kereteken belül mégis képes komoly kérdéseket föltenni gonoszságról, bűnről és az élet értelméről.

Izgatottan várom az ötödik évadot, amiről hivatalos bejelentés még nincs, de amit remélem, elkészítenek, még több fordulattal, és még több jó zenével."

 

 

És nem hiába reménykedtem, most már hivatalos: jön tehát a folytatás és a lezárás, see you in Hell!

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr8114882934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2019.06.07. 16:16:30

A 4. évad vége is nagyon szép lezárás volt, szerintem, de abszolút benne vagyok "még egy kör"-ben!:)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2019.06.07. 16:18:53

@ChristineJane: én is így vagyok! Ha úgy csinálják, mint a 4. évadban, jöhet még egy felvonás!:))

gertrudstein 2019.06.09. 11:25:10

Hááát, szkeptikus vagyok, de egy fene :)
süti beállítások módosítása