Na tessék, mialatt én Eleanor Tomlinson debütáló albumáról írtam, megérkezett az első előzetes a Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (Legendás állatok: Grindelwald bűntettei) című filmhez. A Legendás állatok filmsorozat első részét én nagyon vártam, de akkora csalódás volt, hogy bár a vázlatfüzetemben a tervek között már rég ott van, még mindig nem tudtam rávenni magam, hogy írjak róla. De talán majd most! A Grindelwald bűntetteinek első előzetese ugyanis önmagában izgalmasabb, mint a teljes előző film volt. Ez pedig azt bizonyítja, hogy érdemes a sorozattal foglalkozni.

 

fantasticbeasts2.jpg

 

Az izgalmakat nem utolsósorban az adja, hogy ebben a részben már szerepel Jude Law, mint ifjú Dumbledore.

Pezsdítő november elé nézünk tehát, fehér varázslókkal és éjsötét titkokkal, juhúú!:)

 

 

A Legendás állatok: Grindelwald bűntettei 2018. november 16-án érkezik a mozikba. Jude Law hipnotikus színészi képességeiről én éppen 2016 novemberében írtam, a tovább mögött azt is megnézhetitek, hogyan!

 

Az ifjú pápa (The Young Pope):

Alaphelyzet: Napjainkban játszódó kitalált történet. Megválasztják az eddigi legfiatalabb (a negyvenes éveiben járó), és az Egyház történetének első amerikai pápáját. Az ifjú pápát mindenki irányítani, de legalábbis befolyásolni akarja. Arra senki sem számít, hogy a XIII. Pius néven trónra lépő pápa minden percben valami váratlan, meghökkentő dolgot tesz…

Az ifjú pápa 10 részes első évadát Paolo Sorrentino, A nagy szépség és az Ifjúság ünnepelt olasz rendezője készítette és rendezte. A sorozat főszereplője Jude Law, aki természetesen angol, de azért ő alakítja az amerikai ifjú pápát. Mellette fontos szerepet kap Diane Keaton. Az ifjú pápa a legzavarbaejtőbb sorozat, amit valaha láttam. A Rómában, Velencében és Dél-Afrikában forgatott sorozat fényképezése lélegzetelállító, Jude Law játéka pedig hipnotikus erejű.

Ezt a sorozatot tényleg tátott szájjal lehet nézni, gyakran gyomorgörccsel küszködve. A pápa és az olasz miniszterelnök félelmetes első beszélgetése például napok múltán is eszembe jutott. De azt még mindig nem tudom, mire megy ki ez az egész. Tartalom is van a zseniálisan megalkotott főcím mögött? Vagy ez az erős hatás leenged majd, mint egy lufi? Ha vége lesz a sorozatnak, nem marad utána semmi? Egy biztos: ha egyszer elkezdtük, ezt a sorozatot nézni kell.

 

pope.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr2713736842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineJane 2018.03.13. 19:21:07

Hűha, azért még kell egy kis biztatás, hogy biztosan megnézzem, de ez az előzetes valóban biztató! És tényleg izgalmasabb, mint a teljes előző film!:D

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2018.03.13. 19:24:35

@ChristineJane: :D én szívesen biztatlak még, ha szeretnéd!

IamSherLocked 2018.03.15. 08:04:34

Ez tényleg izginek tűnik az előzetes alapján. Én biztos megnézem :) Jude Law pedig izgalmas ebben a szerepben.
süti beállítások módosítása