A Dr. Chance című sorozat Kem Nunn regénye alapján készült, októberben mutatták be Amerikában, és a magyar Foxnak köszönhetően már nézhetjük is magyarul!

 

 

A sorozat 10 részes, az első részét 2017. március 9-én, csütörtökön 21:55 perckor láthatjuk a Foxon. Doktor House-ként Hugh Laurie-t Szakácsi Sándor majd Kulka János szinkronizálta zseniálisan. Doktor Chance-nek Schnell Ádám kölcsönzi a hangját, kíváncsian várom, hogy milyen lesz. Hogy miként írtam a Chance-ről novemberben, azt elolvashatjátok újra a tovább mögött!

 

Chance:

Alaphelyzet: Hugh Laurie visszatért a tévébe, yeah! Ha el akarnám viccelni, azt mondanám, hogy a Chance a Terápia durva változata. De vegyük komolyan: A sorozatban Hugh Laurie egy törvényszéki neuropszichológust alakít, a neve Chance, és teljesen más karakter, mint Dargay András, vagy mint House. Chance beleszeret egyik (valószínűleg skizofrén) páciensébe. Miközben megpróbálja megmenteni a nőt erőszakos férjétől, ő maga is egyre nagyobb veszélybe kerül. És ha ez még nem lenne elég, egy szép bútordarab a bűn felé sodorja az orvost...

A Chance lassan építkező sorozat, amelynek minden epizódja megvisel egy kicsit. Kem Nunn regénye alapján készült, és főleg azért nyugtalanító, mert magáról a főszereplő Dr. Eldon Chance-ról sem lehet eldönteni, hogy igazán olyan ártatlan jó ember-e, amilyennek látszik, vagy könnyen bűnbe esik. Hat rész után minden egyre kuszább és félelmetesebb, mégis alig várom a folytatást. Hugh Laurie már magabiztosan tér vissza brit színészként amerikai sorozatba, és nincs mit finomkodni, egyszerűen egy zseni.

Én kishitűen, és rajongói szeretettel telve, azt hittem, nekem már nem tud újat mutatni, már minden színészi rezdülését ismerem és szeretem. Erre most itt van, és megint mutat valami újat. És megint lenyűgöz.

 

chance.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr5412309853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gertrudstein 2017.03.10. 06:52:50

Megnéztem az első rész első epizódját. Egyelőre színtelen, szagtalan, szürke és roppant unalmas, ráadásul a néző azonnal látja, hogy a nő manipulatív és át akarja verni a szuper professzort, de a csúcspszichiáter ezt észre sem veszi:(
Na jó, megengedő vagyok, várok még egy részt.
Talán H.L-nak is lesz karaktere, személyisége...
A csaj egyébként nagyon jó.

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2017.03.10. 18:17:40

@gertrudstein: bár teljesen megértelek, azért úgy érzem, kicsit szigorú vagy! Egy rész esélyt még mindenképpen adj neki!:)

ChristineJane 2018.01.06. 14:41:16

Valahol az első évad közepén leálltam vele, és azóta se tudtam folytatni, talán idén...
süti beállítások módosítása