Jön valami friss, valami új!

2016.06.27. 17:59

Kedves Olvasók!

A blog még alig volt egy éves, amikor megírtam Nektek, hogy "energiát és erőt kell találnom az íráshoz, kell valami friss, valami új". Most, majdnem három évvel később a helyzet az, hogy úgy érzem, rengeteg erőm, energiám és ötletem van a bloghoz, csak az időmet kell még jól beosztanom. És én nagyon igyekszem. :) Egy szó, mint száz, rengeteg friss és új bejegyzés jön majd a blogra július-augusztusban, csak győzzétek olvasni. :) Példának okáért kellene már egy olyan filmet/színdarabot ajánlanom Tom Hiddlestontól, amiben ő nemcsak szép, hanem jó alakítást is nyújt... Oké, oké, megyek is írni! :)

borinak_2015_02_20.jpg

 Szabó Levente rajza - House és Sherlock is visszatér majd, mert őket nem lehet kihagyni

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr858848370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tenesseeblues 2016.06.27. 18:09:19

Akkor várom azt a valami újat, valami frisset!
Az sem baj, ha House és Sherlock megszemélyesítőiről szól!

A rajz zseniális :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.06.28. 10:31:28

@tenesseeblues: köszönöm a lelkesedésed!:)))

Igen, zseniális szülinapi ajándékokat szoktam kapni, szerencsés vagyok!:)

IamSherLocked 2017.02.07. 16:40:13

Apa és fia, "Sherlock" és Sherlock... :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2017.02.07. 19:55:01

@IamSherLocked: és már csak pár nap és megint meggyújtják nekem a gyertyákat! Imádom őket!:)

ChristineJane 2018.01.06. 12:59:27

Annyira szerencsés vagy, hogy ilyen rajzokat kapsz, irigyellek!:)
süti beállítások módosítása