Viszlát, és kösz a halakat!

2016.05.25. 13:45

Ragadjon ma mindenki törölközőt, és ne essen pánikba! Ma van a Nemzetközi Törölköző Nap! Ma Douglas Adamst ünnepeljük! Douglas Adamstől tudjuk többek között, hogy a delfinek üzenetet hagynak nekünk, mielőtt távoznak a Földről: viszlát, és kösz a halakat!

A delfinek üzenetét Neil Hannon dalban is előadta. Énekeljétek Ti is, ma is és máskor is, mert bár nem hallgattunk a delfinekre, azért ők szeretnek minket!

 

 

Aki nem érti, hogy miről is beszélek, sürgősen olvassa el a Galaxis útikalauz stopposoknak című művet! :) A dal szövegét megtaláljátok a tovább mögött!

 

So long and thanks for all the fish,
So sad that it should come to this,
We tried to warn you all those years.

You may not share our intellect,
Which might explain the disrespect,
for all the natural wonders that grow,a-round you,
So long, So long, and thanks, for all the fish.

The worlds about to be destroyed,
Theres no point getting all annoyed,
Lie back and let the planet dissolve.

Despite those nets of tuna fleets,
We thought that most of you were sweet,
Especially tiny tots in your preg-nant, wo-men,
So long, So long, So long, So long, So long,
(high voice) So long, So long, So long, So long, So long, So long,
So long, So long, and thanks, for all the fish.

(Choir) So long and thanks for all the fish,
(Choir) So sad that it should come to this,
(Choir) We tried to warn you all of those years, oh dear.

(Choir) Despite those nets of tuna fleets,
(Choir) We thought that most of you were sweet,
(Choir) Especially tiny tots, in your preg-nant, wo-men,
So long, So long, So long, So long, So long,
(high voice) So long, So long, So long, So long, So long,
So long, So long and thanks, for all the fish.

 

quotefancy-11489-3840x2160.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr968745682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elizabeth Bennet 2016.05.26. 21:13:12

Hozzátenném, hogy azok is a feltétlenül olvassák el a művet, akik még nem olvastak ötrészes trilógiát, illetve akik szeretnék tudni a választ az élet, a világmindenség meg mindenre. :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.05.27. 12:01:39

@Elizabeth Bennet: Hello, Lizzy, de jó, hogy itt vagy!:) Ezt a művet igazából mindenkinek el kellene olvasnia, és jobb hely lenne a világ.:)) De képzeld, még nekem is van olyan ismerősöm, aki nem olvasta. Legalábbis legutolsó információim szerint nem olvasta, szomorú.:) (Jut eszembe, elképesztő módon olyan ismerősöm is van, aki nem látta a Több mint testőr című filmet. Most mondd meg. Néha egészen fura hely a Föld.:D)

Elizabeth Bennet 2016.05.27. 16:57:18

@PuffCinq: Még szép, hogy itt vagyok, örülök, hogy örülsz nekem! :) Hmmm, most, hogy így mondod, mintha nekem is lenne ilyen ismerősöm, nem is értem... ;) Igen, a Föld bizony nagyon fura, de remélem, ez a hír még nem jutott el a Galaktikus Hiperűrtervezési Tanácshoz, nehogy aztán idejöjjenek a vogonok (akik természetesen csodás költészettel büszkélkedhetnek). :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.05.27. 17:28:01

@Elizabeth Bennet: ó, igen, a vogonok és költészetük!:D Szólni kell az ismerőseinknek, hogy gyorsan olvassák el a kalauzt, különben jön a pusztulás. Szerencse, hogy ma péntek van, a következő ostoba csütörtökig még van idejük...

Elizabeth Bennet 2016.05.28. 11:16:01

@PuffCinq: Igen, illetve külön szerencse, hogy mi tudjuk, hogyan kell stoppolni és felkéredzkedni egy űrhajóra. ;) Viszont hogy picit eltérjünk a könyvtől, ami természetesen hipergalaktikusan zseniális, mi a véleményed a film(ek)ről?

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.05.28. 11:34:44

@Elizabeth Bennet: a lényeg, hogy legyen nálunk törölköző és ne pánikoljunk!:) Bevallom, a 2005-ös filmben imádom a színészeket, azokat is, akiket csak hallunk, de a film maga nem áll össze nekem egy jó filmmé, sajnos. A BBC sorozatot még nem volt időm megnézni, de mivel hatrészes, csak jó lehet.:D És neked, mi a véleményed a filmről/sorozatról?

Elizabeth Bennet 2016.05.29. 10:54:56

@PuffCinq: Igen, én is csak a filmet láttam eddig és valóban teli van zseniális színészekkel, azok, akiknek csak a hangját halljuk, külön kedvenceim. Főleg Marvin, mint karakter egyébként is zseniális. :) Ennek ellenére nekem sem adja vissza a film azt az élményt, elmarad attól, amit vártam volna, pedig az ilyen témákhoz ma már azért remek filmes eszközök lennének. A sorozatot sokan dicsérik, de még én sem láttam. Igazából nem is tudtam, hogy BBC és hatrészes, csak annyit, hogy van egy régebbi feldolgozás, amiről azt mondják, hogy jobb. Okvetlenül meg kell néznünk, mit gondolsz? :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.05.30. 19:09:44

@Elizabeth Bennet: ó, Marvin, igen!:D És a hangja, istenem...
Szerintem is meg kellene már néznünk a sorozatot, én még nem csalódtam hatrészes BBC sorozatban. A The Nigh Manager felbosszantott, de csalódás az sem volt.:D Te azt már láttad?:)

Elizabeth Bennet 2016.05.31. 20:49:17

@PuffCinq: Bizony-bizony, a hangja... :) Én sem csalódtam még, no meg "ha így volna, én lennék az utolsó, aki bevallaná." :D Felbosszantoooott? Hűha, ez érdekesnek hangzik... Természetesen még nem láttam, de majd biztos annak is eljön az ideje. :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2016.06.02. 18:26:31

@Elizabeth Bennet: hamarosan el jön az ideje, ne aggódj, nem hagyom, hogy ne jöjjön! Kíváncsi vagyok a véleményedre! Én most nézem másodszorra, most sokkal jobb, mert már tudom, mire számítsak, nem bosszant.:D

ChristineJane 2018.01.06. 12:52:30

Szuper ez a dal, köszi!!:))
süti beállítások módosítása