A múltkori rövid jelenet után most igazi mozis előzetest kapott a viktoriánus Sherlock rész! Steven Moffat az idei Comic-Conon mondta el, hogy még a tévés premier előtt néhány moziban bemutatják a XXI. századból a XIX. századba visszahelyezett Sherlock Holmes és John Watson kalandjait. Félek, hogy a magyarországi mozikba nem jut majd el a film, de azért reménykedjünk!

Szellemek, gyilkosság, rejtély és persze Watson bajusza: jól lesz ez nagyon!

 

 

És ha már bajusz, van aki elsőre felismerte Lestrade felügyelőt a hihetetlen arcszőrzete mögött? Zseniális. :)

A Sherlock első két évadáról itt írtam. A harmadikról itt.

A harmadik évadot itt hogyvoltozom.

Az eddigi hírek, bejegyzések a Sherlockról a blogon itt olvashatók.

A facebookon is követhetitek a blognak a Sherlockkal, és szereplőinek jövőbeni teveivel kapcsolatos híreit!

A legújabb hírek a sorozatról pedig itt olvashatók.

 

sherlock-special-trailer.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr297948920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2015.10.08. 13:21:44

Ahhh! Húúúú, de izgalmas és nagyon más lesz! Annyira kíváncsi vagyok, mit fognak kihozni ebből...!!! :))) Lestrade rettenetes... mindenki más jó, de azt elhibázták... :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2015.10.08. 14:35:56

@IamSherLocked: mondom, én először nem is ismertem föl!:D Aztán emlékeztem, hogy Rupert Graves a fenti Comic-con videóban mondott valamit Lestrade arcszőréről, és akkor összeállt a kép.:D

Tényleg nagyon izgi lesz, én titkon azt remélem, hogy Moriarty is föltűnik majd...

ChristineJane 2018.01.06. 11:52:23

Én tényleg nagyon kíváncsi vagyok, hogyvolt ez az epizód!:))
süti beállítások módosítása