Már szavazást is tehetek egy posztba! Mint lelkes kezdő blogger, már régóta szerettem volna kipróbálni ezt az új funkciót itt a blogon. Csak éppen azt nem tudtam eldönteni, miről kérdezzelek meg Titeket.

Amilyen "elvetemült rajongó" vagyok, a gondolataim persze Sherlock Holmes körül jártak. Először arra gondoltam, megkérdezem, ki a legjobb Sherlock Holmes. De hiszen én is tudom, hogy Benedict Cumberbatch igéző szeme ide, lobogó kabátja oda, Jeremy Brettnél zseniálisabb Sherlock Holmes nincs. Ennél fantáziadúsabb kérdés kell. A barátnőim, Csilla és Erzsi a hétvégén végül föl is tettek egy szuper kérdést: Mi lenne Sherlock foglalkozása, ha éppen nem ő lenne a világ legzseniálisabb nyomozója?

Orvos, kódfejtő, fizikus. Az egyértelmű válaszok után egyre többet nevettünk, és így egyre "vadabb" foglakozások kerültek elő. Ennek megfelelően két listát is készítettem. Alább egy komoly listát láthattok, olyan foglalkozásokkal, amelyek akár még illenének is Sherlockhoz. A tovább mögött már egy olyan lista van, amely teljes őrültség. De mondom, sokat nevettünk, és egyébként is, ma van április elseje!:) Szóval, SZAVAZZATOK! (Majd SZÓLJATOK HOZZÁ, hogy mi lehetne még Sherlockból!) És aki megmondja, hogy a pingvin-gondozó, mint foglalkozás, miért extra vicces Sherlocknak, még jutalmat is kap! Hajrá!:)

 

001.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr177315400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2015.04.01. 13:59:38

Egyszerűen szuper ez a szavazás, kivételesen kreatív foglalkozásokból lehet választani! :)
És ÉN ÉN ÉN tudom a választ a jutalmat jelentő kérdésre!!!
Penglings, pengwings! :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2015.04.01. 14:46:37

@IamSherLocked: már be is készítettem a csokit, dear!;)

ChristineJane 2018.01.04. 19:17:26

Ez a bejegyzés!:DD Nem vagytok semmik!:DD
süti beállítások módosítása