Shakespeare a piactéren

2014.09.23. 22:50

450 éve született William Shakespeare. És ezt nem lehet elégszer megünnepelni. Én nemrég egy olyan eseményen voltam, ahol tűzzsonglőrök forrósították a hangulatot, miközben fiatal magyar művészek ünnepelték Shakespeare-t slam poetryvel és zenével. No meg díjátadó is volt. Az Akadémiai Kiadó pályázatot hirdetett ugyanis. Könyvborító készítése volt a feladat. A pályázatot Szabó Levente grafikus nyerte. Nekem pedig olyan jó dolgom van, hogy nemcsak, hogy szívből gratulálhatok neki, de még a pályaműveit is bemutathatom!

Az alábbi galériában először a nyertes alkotást láthatjátok. A Hamletet idézi, és én hacsak ránézek máris látni akarom a darabot! :) A második borítóterv Levente szerint így nem érvényesül igazán, de ha magasnyomással készítik el, akkor nagyon szép. Én azért csak gyönyörködöm benne! De a nagy kedvencem a harmadik terv: A piactéri forgatag. Nézzétek meg Ti is mindegyiket!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puffcinq.blog.hu/api/trackback/id/tr646725103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IamSherLocked 2014.11.14. 21:20:22

Nos, hát ez igen jó, hogy ő nyert! Nagyon tetszik, hogy a koponyán van egy korona és egy udvaribolond-sapka, nagyon sokat mondó. Én is gratulálok neki, ezúton is :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2014.11.17. 10:03:02

@IamSherLocked: és a többi terv, hogy tetszik, dear? :) Ha rákattintasz a képre galéria nyílik!;)

ChristineJane 2018.01.04. 18:15:30

Szabó Levente iszonyúan tehetséges, gratulálok neki én is!!:)
süti beállítások módosítása